معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم خبر داد

برگزاری مانور طرح آمادگی عملیات زمستانی در قم

۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۱:۴۶:۱۵
کد خبر: ۴۹۹۲۶۶
برگزاری مانور طرح آمادگی عملیات زمستانی در قم
معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم از برگزاری مانور طرح آمادگی عملیات زمستانی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، امیر سامع با بیان اینکه پیش‌بینی‌ها در زمینه بارندگی‌ها برای برنامه‌ریزی دقیق رصد می‌شود، اظهار کرد: براساس پیش‌بینی صورت گرفته به موقع به نیروها آماده‌باش داده می‌شود و نیروها در هر ساعت شبانه‌روز در محل کار فراخوان می‌شوند، در زمینه آمادگی ماشین‌آلات و تجهیزات، لباس پرسنل، شرکت‌های خدمات شهری و کارکنان تمهیدات لازم پیش‌بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: پرسنل و مسؤولان خدمات شهری مناطق و سازمان‌های ذی‌ربط مانند سازمان‌های فضای سبز، مدیریت بحران شهرداری، آتش‌نشانی و حمل و نقل و ترافیک آمادگی لازم را در سطح شهر دارند و براساس برنامه‌های قبلی اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم اضافه کرد: برای بحث مقابله با آبگرفتگی، سیلاب احتمالی و یخ‌زدگی امکانات لازم مانند شن و نمک تهیه شده است.

وی با اشاره به اقدامات دیگر در زمینه آبگرفتگی معابر گفت: پمپ‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی و پمپ‌هایی که اخیراً خریداری شده آماده به کار است.

سامع از برگزاری مانور طرح آمادگی عملیات زمستانی طی چند روز آینده در سطح شهر خبر داد و افزود: همه نیروها و امکانات شهرداری، سازمان‌های شهرداری و دستگاه‌های مرتبط استان از جمله نیروی انتظامی و اورژانس در این مانور شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به بحث آمادگی و مقابله برای بحث بارندگی ادامه داد: براساس پیش‌بینی‌ها و آمادگی قبلی و آماده‌باش که داده می‌شود، نیروها در محل کار قرار می‌گیرند و شرکت‌های خدمات شهری نیز که از نظر نیروی کارگری و تجهیزات آماده اقدام هستند، اگر لازم شد شیفت‌های کاری خودشان را ادامه می‌دهند.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم با بیان اینکه در 48 ساعت گذشته حدود 12 میلیمتر بارندگی را شاهد بودیم، گفت: شهروندان در صورت بارندگی شدید و یخ‌زدگی در اوایل صبح از رفت وآمدهای غیرضروری پرهیز کنند و در صورت آبگرفتگی معابر با 137 تماس بگیرند تا اقدام لازم انجام شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز