معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم مطرح کرد

احیای ۴۵۰ هکتار زمین با ادامه پل پردیسان

۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۰۲:۰۱
کد خبر: ۴۹۹۶۲۶
احیای ۴۵۰ هکتار زمین با ادامه پل پردیسان
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم گفت: ادامه پل پردیسان ترافیک بلوار غدیر را کم می‌کند و 450 هکتار زمین با این پل احیا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محسن بهشتی در جلسه شورای مسکن استان که در تالار امام جواد(ع) ساختمان استانداری برگزار شد، با اشاره به زمین‌های تجاری منطقه پردیسان اظهار کرد: در سال 89 وزارت راه و شهرسازی با شهرداری قم به یک توافقی در خصوص منطقه پردیسان رسیدند.

وی ادامه داد: براساس آن توافق قرار شد که در ازای تشکیل منطقه شهرداری در پردیسان، وزارت راه و شهرسازی 25 درصد زمین‌های با کاربری تجاری را به شهرداری قم واگذار کند، اما این اتفاق تا به امروز نیفتاد، اکنون روی قیمت‌های این زمین‌ها اختلاف وجود دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: یکی از زیرساخت‌های موردنیاز منطقه پردیسان در بحث تجاری است، اما با توجه به رکود ساخت و ساز در استان زمین‌های پردیسان با وجود انتشار آگهی به فروش نرفته است تا بتوانیم با پول فروش این زمین‌ها زیرساخت‌های این منطقه را تکمیل کنیم.

بهشتی با اشاره به بحث فروش زمین‌های منطقه پردیسان اظهار کرد: پیشنهاد دادیم که این زمین‌ها به صورت نقد و اقساط واگذار شود تا مردم برای خرید این زمین‌ها رغبت داشته باشند، ولی این کار نیاز به مجوز دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طرحی وجود دارد که پل پردیسان ادامه پیدا کند و از رودخانه هم بگذرد، اراضی اطراف این پل در اختیار سازمان ملی و زمین است، در صورت تصویب این طرح پل پردیسان سه کیلومتر طول خواهد داشت، ادامه این پل ترافیک بلوار غدیر را کم می‌کند و 450 هکتار زمین با این پل احیاء خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز