رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم عنوان کرد

سه فوتی در حوادث ترافیکی هفته گذشته قم/۵۸ درصد از مصدومان مربوط به موتورسیکلت سواران بوده است

۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۹:۴۲:۳۷
کد خبر: ۵۰۰۵۴۹
سه فوتی در حوادث ترافیکی هفته گذشته قم/۵۸ درصد از مصدومان مربوط به موتورسیکلت سواران بوده است
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: در حوادث یک هفته گذشته این استان، سه تن جان خود را از دست دادند و 358 تن مجروح شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر محمد رضا حسنی گفت: در حادثه برخورد یک دستگاه تریلی و یک دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم قم - تهران، تقاطع جاده رحمت آباد، 2 تن آقا 27 ساله در دم جان باختند.

به گفته وی، این حادثه ساعت 03:54، ششم دی ماه جاری رخ داد و منجربه مصدومیت یک تن دیگر شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم اضافه کرد: در حادثه دیگری که ساعت 20:39 هشتم دی ماه در جاده قدیم قم - تهران بعد از تقاطع پل علی آباد رخ داد، بر اثر برخورد 2 دستگاه تریلی یک تن، آقا 50 ساله در دم جان باخت و یک تن دیگر مجروح شد.

دکتر حسنی با اشاره به آمار عملکرد اورژانس 115 قم در یک هفته گذشته، گفت: از چهارم تا 11 دی ماه، هفت هزار و 864 تماس با این مرکز برقرار و منجربه انجام یک هزار و 302 ماموریت شده است.

وی افزود: 310 مورد از این ماموریت ها مربوط به حوادث ترافیکی بوده که 269 مورد در شهر و 41 مورد نیز در محورهای مواصلاتی و جاده های فرعی استان رخ داده است.

به گفته وی، حوادث ترافیکی استان قم منجربه مصدوم شدن 358 تن شده است که 119 تن به صورت سرپایی توسط کارشناسان فوریت های پزشکی، درمان و 236تن نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم افزود: 186 مورد معادل 60 درصد از ماموریت ها و 210 تن معادل 58 درصد از مصدومان حوادث ترافیکی هفته گذشته قم مربوط به موتورسیکلت سواران بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز