برای کودکان ۵ تا ۱۰ سال؛

طرح آموزش ایمنی و مدیریت بحران ویژه کودکان در قم اجرا می‌شود

۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۱۳:۳۵
کد خبر: ۵۰۱۱۹۴
طرح آموزش ایمنی و مدیریت بحران ویژه کودکان در قم اجرا می‌شود
مدیر مرکز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم از اجرای طرح آموزش ایمنی و مدیریت بحران ویژه کودکان ۵ تا ۱۰ سال در قم خبر داد و گفت: این طرح هفته آینده آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علی‌اکبر رحیمی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان قم، از عضویت ۲۲ دستگاه اجرایی استان در کارگروه مدیریت بحران شهرداری قم خبر داد و اظهار کرد: دو موضوع لاینحل وجود دارد و نتوانستیم به جمع بندی مناسب برسیم، یکی بحث بازسازی است که بنیاد مسکن متولی آن است اما همکاری مناسب را با کارگروه برقرار نکرده و دیگری کمیته بازتوانی است که دستگاه‌های امدادی بیشتر در این بخش فعال هستند اما در کارگروه شهرداری مطرح شده است.

مدیر مرکز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم با اشاره به اینکه چند کمیته تخصصی زیرنظر کارگروه مدیریت بحران شهرداری ایجاد شده است، افزود: تا به امروز ۱۱ جلسه به صورت دوره‌ای برگزار شده است که ۵ جلسه کارگروه و ۶ جلسه در کمیته‌ها تشکیل شده است.

وی با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات این کارگروه، طرح «مدرسه آماده» را یکی از این برنامه‌ها خواند و گفت: در این طرح جلسات متعددی با آموزش‌وپرورش استان قم و مربیان دانش آموزان برگزار شده است و در جریان آن ۱۹ آموزشگاه متوسطه در چند ماه گذشته مورد آموزش قرار گرفتند و در راستای این طرح سند مخاطرات مدرسه در حال تدوین است.

رحیمی طرح آموزش ایمنی و مدیریت بحران ویژه کودکان ۵ تا ۱۰ سال را یکی دیگر از برنامه‌های این کارگروه برشمرد و تأکید کرد: این طرح آموزشی از هفته آینده کلید خواهد خورد و در سطح خود شهرداری هم آموزش‌هایی را مرتبط بامدیریت بحران داشته‌ایم.

نظر شما