استاندار قم مطرح کرد

ضرورت ایجاد بانک اطلاعاتی دقیق در موضوع طلاق

۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۲:۰۹:۲۲
کد خبر: ۵۰۲۶۵۵
ضرورت ایجاد بانک اطلاعاتی دقیق در موضوع طلاق
استاندار قم برنامه‌ریزی برای حل معضلات اجتماعی را نیازمند شناخت علل آن‌ها دانست و خواستار ایجاد بانک اطلاعاتی دقیق در موضوع طلاق در استان قم شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم ، سید مهدی صادقی در ششمین جلسه‌ شورای برنامه ریزی و توسعه‌ استان قم طی سخنانی با بیان اینکه با وجود همه‌ تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته شاهد کاهش آمار طلاق نیستیم، اظهار کرد: متاسفانه ریشه یابی درستی در این زمینه صورت نگرفته است.

وی افزود: اراده‌ واقعی و شناسایی صحیح صورت مسئله ما را در کاهش پدیده‌ طلاق کمک خواهد کرد.

صادقی با اشاره بر ضرورت ایجاد بانک اطلاعاتی دقیق در موضوع طلاق در ابعاد مختلف افزود: در حال حاضر کسانی که در این رابطه وظیفه مند هستند و ثمن‌ها و افراد دغدغه مند شناخت دقیقی از علل و عوامل این پدیده ندارند.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه جمع آوری داده‌ها و تجربیات در این راستا بسیار موثر است تصریح کرد: باید گروهی از جامعه شناسان به صورت عمیق بر روی این مساله کار کنند.

استاندار قم در ادامه با اشاره به مشکلات استان در بخش‌های مختلف، اولویت بندی مشکلات را مورد تاکید قرار داد و افزود: مدیران دستگاه‌های متولی باید با برگزاری جلسات مشترک نسبت به انجام تعهدات توافق عملیاتی داشته باشند.

وی تغییر صورت مساله و اقدامات سلبی را موجب مخفی شدن تهدیدات دانست و افزود: نگاه و روش تعاملی و وحدت رویه برای حل صحیح مشکلات امری ضروری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز