همزمان با ۱۹ دی؛

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم با مقام معظم رهبری دیدار می کنند

۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۲:۰۲:۴۲
کد خبر: ۵۰۲۹۶۸
دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم با مقام معظم رهبری دیدار می کنند
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم از اعزام دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم به تهران و دیدار با مقام معظم رهبری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد طاهری در این خصوص گفت: همانند همه ساله امسال نیز همزمان با 19 دی ماه سالروز قیام تاریخی مردم قم، دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم با مقام معظم رهبری دیدار خواهند کرد.

وی عنوان داشت: قیام تاریخی مردم قم در 19 دی ماه که سرآغاز انقلاب اسلامی به شمار می رود، یک حرکت عظیم بود که ابعاد آن باید تشریح شود.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: با توجه به محدودیت فضای امسال در حسینه امام خمینی(ره) و کاهش سهمیه، 30 نفر از دانشجویان به این دیدار اعزام شده و با مقام معظم رهبری تجدید بیعت خواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین طاهری تصریح کرد: استقبال بسیار گسترده ای از این دیدار توسط دانشجویان صورت گرفت اما با توجه به محدودیت فضا و کاهش سهیمه، تنها می توانیم 30 نفر را اعزام کنیم.

وی گفت: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم در طول سال در ایام مختلفی با مقام معظم رهبری دیدار می کنند که دیدار دانشجویان با مقام معظم رهبری، دیدار هیئت های دانشجویی، 13 آبان و .... از جمله این دیدارهاست.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: همچنین بعد از دیدار با مقام معظم رهبری، دانشجویان با حضور در مرقد مطهر امام راحل با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی نیز تجدید بیعت خواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز