بی تدبیری مسئولان باز هم فضای سبز قم را کاهش داد

طرح تفصیلی جدید ۲۷۰ هکتار از فضای سبز شهر قم را کاهش داد

۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۸:۵۶:۰۷
کد خبر: ۵۰۳۳۱۳
طرح تفصیلی جدید ۲۷۰ هکتار از فضای سبز شهر قم را کاهش داد
عضو شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه 270 هکتار فضای سبز درون شهری را در طرح تفضیلی فعلی کم شده‌ است گفت: این مساله در آینده شهر را با مشکل مواجه می‌کند و باید امروز پیش‌بینی لازم را داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حسین فاکر در دویست و سیزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که به ریاست ولی‌الله بیاتی در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با بیان اینکه در بودجه شهرداری اجرای ساختمان‌های اداری در اولویت بودجه‌ای قرار نگیرد تصریح کرد: بهتر است پروژه‌های عمرانی مهم را در اولویت قرار دهیم تا بتوانیم آن‌ها را به اتمام رسانده و مشکلات شهر را برطرف کنیم.

فاکر در خصوص وضعیت تفکیک اراضی شهری، با تاکید بر ضرورت پیش‌بینی فضای سبز کافی در تفکیک‌ها و تغییر کاربری‌ها خاطرنشان کرد: باید در تفکیک‌ها توسعه فضای سبز مد نظر باشد تا در آینده شهر به مشکل بر نخوریم.

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به وضعیت پیش‌بینی فضاهای سبز در طرح تفضیلی، با تاکید بر اینکه اگر طرح تفضیلی مشکل دارد باید اصلاح صورت بگیرد گفت: بسیاری از کارشناسان معتقدند که طرح تفضیلی فعلی مشکل فنی دارد و باید اصلاح شود.

وی با بیان اینکه 270 هکتار فضای سبز درون شهری را در طرح تفضیلی فعلی کم کرده‌ایم گفت: این مساله در آینده شهر را با مشکل مواجه می‌کند و باید امروز پیش‌بینی لازم را داشته باشیم تا بتوانیم وضعیت بهتری را برای آینده رقم زده و با مشکلات مشابه شهرهای بزرگ امروزی مواجه نشویم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز