معاون استاندار قم:

ارتباط روابط‌عمومی‌ها با نخبگان علمی/برنامه‌های دهه مبارک فجر منسجم و امیدآفرین باشد

۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۰:۰۸:۱۶
کد خبر: ۵۰۷۱۳۲
ارتباط روابط‌عمومی‌ها با نخبگان علمی/برنامه‌های دهه مبارک فجر منسجم و امیدآفرین باشد
معاون استاندار قم با بیان اینکه یکی از حلقه‌های مفقوده در نظام دیوان سالاری اداری ارتباط بسیار کم با نخبگان و شخصیت‌های تاثیرگذار علمی است گفت: روابط عمومی‌ها می توانند زمینه ارتباط بیش از پیش با نخبگان علمی جهت پیشبرد اهداف دولت را محقق کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، احد جمالی در مراسم شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان قم طی سخنانی با اشاره به نقش روابط عمومی‌ها در اطلاع رسانی خدمات دولت به مردم اظهار کرد: روابط عمومی‌ها محرم دولت و دستگاه‌های اجرایی هستند.

وی ارتباط با مردم و انتقال دغدغه‌های ایشان به روسای دستگاه‌ها برای پیگیری و حل آنها را از ویژگی‌های روابط عمومی پویا دانست و افزود: یکی از حلقه‌های مفقوده در نظام دیوان سالاری اداری ارتباط بسیار کم با نخبگان و شخصیت‌های تاثیرگذار علمی است که روابط عمومی‌ها می‌توانند این مهم را محقق کنند.

معاون استاندار قم ادامه داد: ارتباط مداوم با مجموعه رسانه‌ها و تشکل‌های مردمی از دیگر وظایف خطیری است که روابط عمومی‌ها می‌توانند با تمرکز بر آنها موجب آگاهی بیشتر مردم در زمینه خدمات دولت شوند.

جمالی با اشاره به در پیش بودن دهه مبارک فجر خاطرنشان کرد: امیدواریم با هماهنگی مجموعه روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی در این دهه شاهد برنامه‌های منسجم و امیدآفرین برای مردم باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از انتقادها به روابط عمومی‌ها این است که تنها برنامه‌های مدیران دستگاه‌ها را پوشش می‌دهند تصریح کرد: امیدواریم با اشراف این مجموعه به عملکرد بخش‌های مختلف شاهد ارتقاء در آگاهی بخشی به مردم باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز