از سوی مدیرکل ورزش و جوانان دردیدار با دادستان استان قم عنوان شد

آسیب فضاهای مجازی در بین جوانان نگران کننده است

۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۵:۲۵:۴۳
کد خبر: ۵۰۷۹۳۷
آسیب فضاهای مجازی در بین جوانان نگران کننده است
مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفت: فضاهای مجازی موجود دارای شرایطی است که برای قشر جوان ما نگران کننده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حسن عابدی در نشست صمیمی خود با دادستان قم اظهار داشت:‌ باتوجه به این که جامعه ورزش می تواند یک جامعه باشور و نشاط باشد، وجود هیجان در بین ورزشکاران ممکن است مشکل آفرین باشد که امیدواریم با توصیه ها و کمک دستگاه قضا به راحتی از این عارضه های احتمالی عبور کنیم.

وی تصریح کرد: ستاد ساماندهی امور جوانان به طور متناوب و در زمان های مقرر در طول سال در جهت بررسی مشکلات جوانان تشکیل شده و هر دستگاه اجرایی با توجه به توانایی و کمک رسانی که می تواند داشته باشد در اجرایی کردن مصوبات آن مشارکت می کند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم با طرح این مطلب که اداره کل هم دبیر هماهنگ کننده و مجری این ستاد است عنوان کرد:‌ شایسته است تمامی دستگاه‌های اجرایی عضو در ستاد سامندهی امور جوانان براساس پتانسیلی که در اختیار دارند با همدلی و تعامل مشارکت خود را عملیاتی کنند.

عابدی با ارائه گزارشی از کمیته نظارت بر اماکن ورزشی خاطرنشان کرد:‌ با تشکیل جلسه شورای فرهنگی نیز کمک های مشهود و موثری در رفع مشکلات فرهنگی جوانان در استان قم صورت گرفته است که امیدواریم با توجه به فضاهای مجازی موجود دارای شرایطی است که برای قشر جوان ما نگران کننده است.

وی با ارائه گزارشی در خصوص سواد رسانه و مفید فایده بودن این امر در جهت اطلاع رسانی و هدایت جوانان به یک مسیر و بستر مناسب افزود:‌ سلامت باشگاه ها از هر حیث، مهمترین اولویت اداره کل ورزش و جوانان استان می باشد و امیدواریم دستگاه قضایی که همیشه حامی ما بوده، بخصوص در امرسلامت باشگاه ها مارا یاری رسان باشد.

 

نظر شما