امام جمعه قم:

اساتید شاهد و ایثارگر حوزه باید در خط مقدم تحولات فرهنگی باشند

۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۰:۵۴:۰۹
کد خبر: ۵۰۹۳۰۴
اساتید شاهد و ایثارگر حوزه باید در خط مقدم تحولات فرهنگی باشند
امام جمعه قم و مدیر سابق حوزه های علمیه سراسرکشور در این مراسم گفت: اساتید شاهد و ایثارگر حوزوی در باید در خط مقدم تحولات فرهنگی ، اجتماعی و برنامه ریزی ها در حوزه علمیه باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم ، آیت الله حسینی بوشهری در همایش تجلیل از اساتید شاهد و ایثارگر سراسر کشور در قم  افزود: شما اساتید شاهد و ایثارگر پرچم داران افتخار هستید، وظیفه شما اساتید نسبت به سایرین سنگین تر است، هر خدشه ای از سوی دشمن وارد شود شما دغدغه بیشتری نسبت به دیگران دارید.

وی اضافه کرد: امروز صحبت از نفوذ دشمن و تهاجمات دشمنان است ، شما اساتید حوزوی که سابقه ایثارگری دارید بیش از دیگران دغدغه دارید و در این عرصه باید ورود داشته باشید .

امام جمعه قم تاکید کرد:  در عرصه آموزش و پژوهش افراد با جایگاه برجسته و محققان چیرده دست باید در بین اساتید ایثارگر و شاهد حضور داشته باشند، در حوزه اخلاق و معنویت بدلیل اینکه اینها در مکتب ایثار و شهادت تربیت شده اند نقش تاثیر گذارتری دارند.

آیت الله حسینی بوشهری تاکید کرد: امروز فضای مجازی عرصه را بر جوانان و متدینین تنگ کرده است و شما باید در این عرصه ورود داشته باشید و در برابر این هجمه ها بایستید، امروز دشمن دنبال تغییر ارزشها و رفتارها و باورها است، همه حوزویان مسوول هستند،  اما شما  مسئولیت سنگین تری بر دوش دارید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز