قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری خبر داد

سرمایه‌گذاری ۷۵ میلیاردی در بوستان غدیر

۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۰:۰۲:۴۳
کد خبر: ۵۱۰۷۹۱
سرمایه‌گذاری ۷۵ میلیاردی در بوستان غدیر
قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری از انجام قرارداد مشارکتی در احداث مجتمع خدماتی تفریحی بوستان غدیر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محمدرضا معرفت با اشاره به طرح مصوب مجموعه بین‌ راهی بوستان غدیر اظهار کرد: لایحه قرارداد مشارکت در احداث مجتمع خدماتی تفریحی بوستان غدیر از سوی شورای اسلامی شهر قم در تاریخ آبان ماه ۹۵ تصویب و ابلاغ شده است.

قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری خاطرنشان کرد: این قرارداد مشارکتی در راستای احداث مجتمع خدماتی تفریحی در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع با زیربنای تقریبی ۵ هزار و ۵۰۰ مترمربع و با حجم سرمایه‌گذاری ۷۵ میلیارد ریال در بوستان غدیر اجرایی شده است.

معرفت با بیان اینکه در حال حاضر مراحل تهیه نقشه‌های اجرایی و تأمین زیرساخت‌ها در حال انجام است، گفت: دوره مشارکتی ۱۵ ساله است که در اختیار سرمایه‌گذار قرار داده می‌شود و اجاره‌ای به ازای آن دریافت می‌شود و پس از مدت ذکر شده به شهرداری واگذار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌های این مجتمع در حال آماده شدن است، به محض اینکه طرح‌ها از سوی شهرداری مصوب شود، عملیات احداث شروع شده و مدت زمان دو سال برای تکمیل آن نیاز است.

قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری عنوان کرد: این مجتمع دارای فضای رستورانی، تجاری و تالارهای اجتماع است، بوستان غدیر دارای بخش‌های مختلفی است که در هر یک از بخش‌ها جذب سرمایه‌گذار صورت می‌گیرد.

معرفت یادآور شد: رستوران ماهی‌های دریایی، شهربازی روباز و رستوران هوایی از جمله بخش‌هایی است که به تدریج در آنها سرمایه‌گذاری انجام می‌شود.

 

نظر شما