در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم تصویب شد

چهارراه بازار، نقطه اصلی حرکت مردم قم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۳:۰۹:۴۲
کد خبر: ۵۱۶۰۳۵
چهارراه بازار، نقطه اصلی حرکت مردم قم در راهپیمایی ۲۲ بهمن
جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم، ویژه ایام الله دهه فجر، در سالن محراب حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار که در این جلسه چهارراه بازار و مسجد امام حسن عسکری(ع) به عنوان نقطه اصلی حرکت مردم قم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در این جلسه که با حضور آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و جمعی از مسئولان استانی ترتیب یافت، همچنین مقرر شد راهپیمایی 22 بهمن در شهر مقدس قم در همه مناطق شهرداری به صورت مشترک برگزار شود.

فرماندار قم در این جلسه با تاکید بر این که پردیسان یکی از مناطق هشت گانه شهرداری قم است، گفت: کلمه ای به نام راهپیمایی قم و راهپیمایی پردیسان را نباید به کار بگیریم.

رضا سیار اظهار داشت: موضوع راهپیمایی مستقل در پردیسان، در شورای تامین استان قم مطرح، و مقرر شد با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در کمیته امنیتی استان در این زمینه تصمیم گیری شود، ولی جلسه ستاد هماهنگی دهه فجر بهترین فرصت برای این کار است.

وی افزود: امام جمعه پردیسان نیز برگزاری راهپیمایی مستقل در این منطقه شهرداری را منوط به اخذ مجوز از شورای هماهنگی دانسته است، از این رو هر تصمیمی که توسط این نهاد انقلابی گرفته شود، از آن تبعیت می شود.

فرماندار قم همچنین با اشاره به درخواست های مردمی جهت تامین وسیله نقلیه جهت نقل و انتقال اهالی پردیسان به داخل شهر جهت شرکت در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ، افزود: هماهنگی های لازم با معاون خدمات شهری شهرداری صورت گرفته و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

پردیسان در منطقه هشتم شهرداری و در جنوب غربی شهر قم واقع شده است، این منطقه در سال 1377 توسط وزارت مسکن و شهرسازی وقت تاسیس و در سال 1390 به یکی از مناطق شهرداری قم تبدیل شد.

سیار در ادامه با اشاره به مطرح شدن موضوع تعیین محل آغاز حرکت راهپیمایی 22 بهمن در شهر قم گفت: با توجه به فعالیت کارگاه طرح قطار شهری در میدان مطهری، امکان مشخص کردن این مکان به عنوان مرکز اصلی تجمع مردم برای حرکت به سمت مصلای قدس، محل برگزاری نماز جمعه وجود ندارد.

نصرت الله لطفی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم نیز در این جلسه با اشاره به حساسیت و توجه خاص رسانه های بیگانه به چگونگی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن افزود: امسال و با توجه به شیطنت های آمریکا و انگلیس، شرکت یکپارچه و هماهنگ مردم در این راهپیمایی اهمیت زیادی دارد.

دوازدهم بهمن سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به ایران در سال 57، تا 22 بهمن 57، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، به عنوان دهه فجر نامگذاری شده است که در روز 22 بهمن، راهپیمایی باشکوه مردم در سراسر ایران اسلامی برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز