مدیر حوزه‌های علمیه خواهران تأکید کرد؛

استفاده از ظرفیت تبلیغی طلاب در انتقال آموزش‌های زیست محیطی

۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۵:۰۱:۰۰
کد خبر: ۵۱۷۴۱۵
استفاده از ظرفیت تبلیغی طلاب در انتقال آموزش‌های زیست محیطی
مدیر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران گفت: ۳۷ هزار طلبه خواهر فعالیت‌های تبلیغی دارند و ما می‌توانیم از این ظرفیت برای انتقال آموزش‌های زیست محیطی استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام محمودرضا جمشیدی در دیدار با رئیس سازمان حفاظت محیط زیست که در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد، با بیان اینکه ۵۰۰ مدرسه علمیه خواهران در کشور دایر است، اظهار داشت: در حال حاضر ۸۰ هزار طلبه شاغل هستند و با پژوهش در حلقه‌های پژوهشی  ۲۰۰ جلد کتاب از سوی طلاب تألیف شده و ۵۰ جلد آن منتشر شده است.

وی بیان داشت: مرکز تحقیقات زنان حوزه علمیه خواهران چندین سال است که فعالیت می‌کند و بخشی از فعالیت آن مسائل زیست محیطی است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که امروز تهدیدات دشمن رو به گسترش است، ابراز داشت: هشت هزار و ۳۰۰ طلبه خواهر در کوثر نت حوزه علمیه خواهران فعال هستند و در بخش وبلاگ نویسی فعالیت کرده و دارای رتبه شده‌اند.

حوزه‌های علمیه ظرفیت زیادی در حوزه آموزش دارند

حجت الاسلام جمشیدی ادامه داد: ۳۷ هزار طلبه خواهر فعالیت‌های تبلیغی دارند و ما می‌توانیم از این ظرفیت برای انتقال آموزش‌های زیست محیطی استفاده کنیم.

وی افزود: حوزه‌های علمیه ظرفیت زیادی در حوزه آموزش دارند و می‌توانند از آن در جهت ترویج حفاظت محیط زیست استفاده کنند و به این سازمان کمک کنند.

مدیر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران عنوان کرد: مسئله آشنایی طلاب با فرهنگ زیست محیطی بسیار مهم است و باید اقداماتی در جهت آموزش آنان داشته باشیم.

حجت الاسلام جمشیدی بیان داشت: درخواست کرده‌ایم از ۱۵ تا ۱۹ اسفند که هفته منابع طبیعی است، طلاب مدارس در سه موضوع زیست محیطی مقاله‌ ارسال کنند.

وی اظهار کرد: بزرگان حوزه علمیه از گذشته تاکنون توجه زیادی به مسئله محیط زیست که پیوند عمیقی با آموزه‌های دینی دارد، داشته‌اند و کار حفاظت محیط زیست با آموزه‌های دینی ما پیوند دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز