معاون استاندار قم:

همه دستگاه های قم برای برگزاری باشکوه انتخابات در سال آینده مشارکت کنند

۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۰:۴۸:۴۷
کد خبر: ۵۱۹۵۹۵
همه دستگاه های قم برای برگزاری باشکوه انتخابات در سال آینده مشارکت کنند
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم، خواستار مشارکت فعال همه دستگاه ها و نهادهای استان برای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال 96 شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، احد جمالی در چهارمین جلسه ستاد انتخابات استان قم با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29 اردبیهشت ماه سال آینده افزود: همکاری و مشارکت دستگاه ها و بانک های خصوصی و دولتی استان باید در این دوره از انتخابات کاملا مشهود باشد.

رئیس ستاد انتخابات استان قم همچنین بر لزوم فراهم شدن زمینه های حضور پرشور و حداکثری مردم در این 2 انتخابات مهم تاکید کرد.

جمالی در ادامه سخنان خود با قدردانی از حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال گفت: این حضور پرشور، پاسخ قاطع و کوبنده ای به تهدیدهای پوشالی رئیس جمهوری آمریکا و چنگ و دندان نشان دادن های اخیر وی نسبت به ملت ایران بود.

وی اظهار کرد: قشرهای مختلف مردم ایران اسلامی، با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر انسجام و همبستگی ملی خود را در پشتیبانی از آرمان های انقلاب، امام راحل و رهبر معظم انقلاب به نمایش گذاشته و سی و هشتمین بهار آزادی را جشن گرفتند.

وی با بیان این که تهدیدهای دشمنان، انسجام و وحدت ملت ما را بیشتر می کند، به سیاست های غلط دولتمردان آمریکا در قبال جمهوری اسلامی ایران در طول سی و هشت سال گذشته اشاره و تصریح کرد: جهانیان هم، این موضوع را به خوبی فهمیده اند.

جمالی راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را تجلی صدای یکپارچه و رسای استکبارستیزی مردم ایران عنوان و با ابراز امیدواری به شنیدن این پیام رسا از سوی دشمنان گفت: کشور ما امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند انسجام، اتحاد و همدلی بین همه قشرها و گروه های مختلف است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز