مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران قم:

تکریم خانواده شهدا احیای فرهنگ ایثار و شهادت است

۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۰:۰۳:۴۸
کد خبر: ۵۲۰۱۲۹
تکریم خانواده شهدا احیای فرهنگ ایثار و شهادت است
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران قم گفت: تکریم و تجلیل از مقام شامخ خانواده‌های شهدا، تکریم و احیای فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران قم، سید جواد هاشمی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت رسانی به خاندان شهدا و ایثارگران دو وظیفه بنیاد شهید و امور ایثارگران است و همه فعالیت‌های بنیاد در راستای احیای فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی اضافه کرد: فرهنگ ایثار و شهادت فرهنگ عاشورایی و اهل بیت (ع) است، فرهنگی که اسلام و قرآن کریم برای حفظ عزت اسلام و مسلمین بر آن تاکید بسیار داشته است.

وی ادامه داد: دیدار با خانواده‌های شهدا، معرفی الگوهای ایثار و شهادت، صبر و مقاومت است، الگوهایی که با بصیرت دینی وارد عرصه شدند و با حضور در صحنه پیکار حق علیه باطل فرزندان و همسران خویش را تقدیم اسلام کردند.

وی اضافه کرد: شهدا رفتند تا اسلام بماند و شهادت نام آنان را جاودانه ساخته و امروز همه ملت خود را مدیون ایثار و از خود گذشتگی شهدا می‌دانند.

هاشمی خاطرنشان کرد: دیدار و تکریم خانواده شهدا، موجب دلگرمی مسوولان، الگوگیری از اسوه‌های صبر و ایثار در راستای خدمت به نظام اسلامی و احیای فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی تاکید کرد: خانواده شهدا مایه عزت و سرافرازی جامعه اسلامی هستند و سرمایه‌های نظامی اسلامی به شمار می‌روند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز