تکواندوکاران قمی به اردوی تیم ملی دانشجویان راه یافتند

۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۰:۰۷:۵۷
کد خبر: ۵۲۰۱۳۶
تکواندوکاران قمی به اردوی تیم ملی دانشجویان راه یافتند
تکواندوکاران قم با سابقه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و درخشش در پیکارهای انتخابی تیم ملی از سوی کادر فنی به اردوی آماده‌سازی تیم ملی تکواندو دانشجویان دعوت شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در پایان رقابت‌های تکواندو انتخابی تیم ملی دانشجویان ایران نفرات برتر اوزان مختلف به اردوی آماده‌سازی دعوت شدند تا زیر نظر کادر فنی آماده حضور در مسابقات برون‌مرزی سال 2017 و کسب عناوین برتر این پیکارها شوند.

شاخص‌ترین چهره‌های تکواندو استان قم در مسابقات انتخابی تیم ملی دانشجویان ایران علی چهرقانی و محمد صفایی بودند، در حالی که چهرقانی موفق به کسب مقام سوم و نشان برنز شد و محمد صفایی نیز با انتخاب کادر فنی به اردوی تیم ‌ملی تکواندو دانشجویان کشور راه یافت.

این در حالی است که با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون تکواندو، مسابقات انتخابی دانشجویان در هر دو بخش مردان و بانوان در خانه تکواندو تهران برگزار شد و شرکت کنندگان اجازه رقابت با هوگوی الکترونیکی و همچنین کلاه معمولی را داشتند و از جوراب الکترونیکی نیز برخوردار بودند.

انتخاب صفایی و چهرقانی از استان قم در حالی صورت گرفت که مسابقات انتخابی تیم ملی دانشجویان در دو رشته کیوروگی و پومسه با شرکت تکواندوکاران زن و مرد برگزار شد و نمایندگان قم در اوزان منهای 58، 68، 74،‌80 و 87 کیلوگرم برابر حریفان خود به میدان رفتند.

در وزن 58 کیلوگرم علی چهرقانی، در وزن 68 کیلوگرم محمدرضا حیدری، در وزن 74 کیلوگرم محمد صفایی و مهدی میرزایی، ‌در وزن 80 کیلوگرم محسن جباری و در وزن 87 کیلوگرم محمدمیثم خلیلیان نمایندگان هیأت‌ تکواندو استان قم در این دوره از مسابقات بودند.

همچنین در بخش بانوان مسابقات انتخابی تیم ملی دانشجویان سه نماینده قم در اوزان 46، 49 و 57 کیلوگرم به میدان رفتند، در حالی که نماینده قم در وزن 46 کیلوگرم مینا براتی، در وزن 49 کیلوگرم فرناز امینی و در وزن 57 کیلوگرم معصومه پیرایش بودند.

علی چهرقانی که موفق به کسب مقام سوم و نشان برنز وزن منهای 58 کیلوگرم انتخابی تیم ملی دانشجویان ایران شد، دو سال قبل در پیکارهای 2015 تکواندو قهرمانی رده سنی نوجوانان آسیا عضو تیم ملی ایران بود و به همراه روح‌الله رضاپور مربی تکواندو قم به این رقابت‌ها اعزام شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز