استاندار قم:

نگاه فرابخشی در بخش کشاورزی قم ضروری است

۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۴:۱۳:۰۸
کد خبر: ۵۲۱۵۰۰
نگاه فرابخشی در بخش کشاورزی قم ضروری است
استاندار قم با اشاره به برخی سیاست گزاری های غلط در بخش کشاورزی طی دهه های اخیر که منجربه مشکلات کم آبی برای کشاورزان و مردم شده است اظهار داشت: نگاه فرابخشی در بخش کشاورزی این استان باید حاکم شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی در دیدار اعضای خانه کشاورز استان قم با اشاره به مشکلات حوزه کشاورزی این استان اظهار داشت: در بعضی دوره ها ناکارآمدی های مدیران این مشکلات را دوچندان کرده است.

وی با اشاره به مشکلات بخش کشاورزی از جمله کمبود منابع آب و الگوی کشت غیرصحیح در چند دهه گذشته، افزود: این معضل به نداشتن برنامه ریزی و مدیریت صحیح بازمی گردد و امروز علاوه بر کشاورزان، عامه مردم با این معضلات مواجه هستند.

استاندار قم نقش مسئولان در حوزه سیاست گزاری را مورد توجه قرار داد و با اشاره به برخی مسائل قانونی افزود: نگاه فرابخشی و در نظر گرفتن منافع ملی از ضرورت های هرگونه تصمیم گیری در بخش کشاورزی است.

صادقی، ضرورت تعامل و همگرایی مردم و مسئولان در راستای حل مشکلات را مورد تاکید قرار داد و گفت: بررسی اختلاف نظرها در کمیته های کارشناسی با حضور نمایندگان کشاورزان می تواند تا حد بالایی به حل مشکلات کمک کند.

وی همچنین ضمن قدردانی از خدمات رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت: در بحث تغییر الگوی کشت، جلب رضایت کشاورزان و نیز بهره وری منابع آب اقدام های خوبی طی سال های اخیر صورت گرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز