رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قم خبر داد

کشف ۱۰۰ کیلوگرم موادمخدر در قم

۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۲:۳۰:۴۰
کد خبر: ۵۲۱۹۲۸
کشف ۱۰۰ کیلوگرم موادمخدر در قم
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان از کشف 100 کیلوگرم موادمخدر در قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، غلام عباس بلفکه اظهار کرد:در پیگیری اطلاعاتی مأموران مبارزه با مواد مخدر استان قم مشخص شد یکی از قاچاقچیان قصد دارد محموله مواد مخدر را با یک دستگاه خودرو کامیون از جنوب کشور به تهران منتقل کرده و از حوزه استحفاظی استان قم عبور کند که بلافاصله موضوع در دستور این پلیس قرار گرفت.

وی گفت: پس از هماهنگی قضایی سه اکیپ عملیاتی به محورهای ورودی استان قم اعزام شده و با تلاش مأموران و رصد اطلاعاتی یک دستگاه تریلی با بار کود قارچ شناسایی و متوقف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قم افزود:با انتقال خودرو به یگان و بازرسی از آن 30 کیلوگرم حشیش در قالب 30 بسته از داخل کابین کشف و راننده و سرنشین خودرو دستگیر شدند.

کشف 70 کیلوگرم تریاک

وی ادامه داد:در عملیاتی دیگر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یکی از قاچاقچیان اهل استان جنوبی را که وی نیز قصد انتقال موادمخدر با یک دستگاه خودرو سمند به تهران داشت را در حوزه استحفاظی استان شناسایی و متوقف کردند.

بلفکه افزود:در بازرسی از خودرو مذکور حدود 70 کیلوگرم تریاک در قالب 46 بسته آب بندی شده با اوزان مختلف که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و سه نفر در این ارتباط دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم گفت: متهمان هر دو عملیات به انضمام پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

 

نظر شما