معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم خبر داد

تکمیل پل روگذر تقاطع شهدای مدافع حرم تا هفته آینده

۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۰:۱۹:۰۷
کد خبر: ۵۲۴۸۹۶
تکمیل پل روگذر تقاطع شهدای مدافع حرم تا هفته آینده
معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم از تکمیل روگذر تقاطع شهدای مدافع تا هفته آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علیرضا قاری قرآن با اشاره به موقعیت قرارگیری پل شهدای مدافع حرم اظهار کرد: این پل در محل تلاقی محور جمهوری که یکی از محورهای اصلی شرقی غربی شهر است با محور شهیدان محمود نژاد واقع شده است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر شده این تقاطع به صورت یک پل سه سطحه طراحی شود که محور جمهوری به صورت روگذر و میدان در تقاطع جمهوری با شهیدان محمود نژاد و زیرگذر در امتداد محمود نژاد تا بسیج است که بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان هزینه داشته است.

معاون شهرسازی و امورزیربنایی شهرداری قم با بیان اینکه این پروژه اواخر اردیبهشت سال جاری کلنگ‌زنی شد و سعی می‌شود پروژه در طول زمان یک سال به بهره‌برداری برسد گفت: پل روگذر این پروژه تا هفته آینده بازگشایی می‌شود و میدان همسطح تا پایان سال تکمیل خواهد شد و زیرگذر تا اوایل سال ۹۶ تکمیل می‌شود و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد:‌ بلوار جمهوری محور اصلی است و در حقیقت مناطق چهار و دو را به یکدیگر وصل می‌کند با احداث این پل ارتباط ترافیکی بین مناطق شمال و جنوب محور جمهوری برقرار می‌شود. مسائل و مشکلات ترافیکی در این بخش به حدی بود که لازم بود تقاطع غیرهمسطح در این بخش داشته باشیم.

قاری قرآن یادآور شد: پل شهدای مدافع حرم از پروژه‌هایی است که در سال ۹۵ آغاز شده و با کیفیت خوب از سوی مجموعه پیمانکار و کارفرما در حال تکمیل است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز