شهردار منطقه ۸ قم:

کمپینگ غدیر تابستان سال آینده تکمیل می‌شود

۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۹:۰۶:۲۴
کد خبر: ۵۲۸۳۸۲
کمپینگ غدیر تابستان سال آینده تکمیل می‌شود
شهردار منطقه هشت قم در مورد ظرفیت کمپینگ زائر بوستان غدیر، گفت: برای نوروز ۹۶ نزدیک به ۷۰۰ سکو در بوستان وجود دارد و در مجموع از ۶ هزار نفر در قالب هزار خانواده استقبال می‌کنیم و این ظرفیت با تکمیل فازهای دیگر افزایش چشمگیری خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید عبدالله سلیمانی با اشاره به اینکه آماده‌سازی کمپینگ زائر بوستان غدیر در زمینی به مساحت ۱۶ هکتار درحال اجرا است، اظهار کرد: این پروژه تاکنون در روند اجرا با مشکل خاصی روبه رو نبوده و به ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است.

شهردار منطقه هشت قم اضافه کرد:‌ کمپینگ زائر شامل چهار فاز بوده که فازهای یک و دو آن در حال اتمام است و برای عید آماده پذیرایی از زائرین خواهد بود؛ در هر فاز سرویس بهداشتی، حمام و سکوهایی مناسب برای چادرها وجود دارد به همین علت می‌توانیم از این کمپینگ برای زائرین و اسکان اضطراری استفاده کنیم.

سلیمانی با اشاره به مشکل چادر خواب‌ها در شهر، تصریح کرد: هدف شهرداری از ایجاد کمپینگ زائر ارائه خدمات مطلوب به زائران به ویژه چادر خواب‌ها است. دیگر فازهای کمپینگ غدیر تا ابتدای سال آینده به اتمام می‌رسد و برای تابستان آماده خدمت‌رسانی به زائرین و مسافرین خواهد بود.

وی در مورد ظرفیت کمپینگ زائر بوستان غدیر، گفت: برای نوروز ۹۶ نزدیک به۷۰۰ سکو وجود دارد و در مجموع از ۶ هزار نفر در قالب هزار خانوده استقبال می‌کنیم و این ظرفیت با تکمیل فازهای دیگر افزایش چشمگیری خواهد داشت.

شهردار منطقه هشت قم با تاکید بر اینکه در پردیسان به دنبال ساخت مکانی برای سوله مدیریت بحران و اسکان اضطراری هستیم، عنوان کرد: این سوله تا پایان سال آینده با مشارکت استانداری به پایان می‌رسد تا در مواقع عادی برای ورزش شهروندان و در هنگام بحران برای اسکان اضطراری استفاده شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز