در ۴ وزن جوانان و بزرگسالان

قهرمانان تکواندو قم معرفی شدند

۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۰:۰۷:۵۲
کد خبر: ۵۲۹۳۴۳
قهرمانان تکواندو قم معرفی شدند
نفرات اول تا سوم مشترک پیکارهای تکواندو قهرمانی رده سنی جوانان و بزرگسالان استان قم در اوزان مختلف معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، با دعوتی که هیأت‌‌ تکواندو استان قم از باشگاه‌های فعال این رشته در قم به عمل آورده بود، مسابقات قهرمانی رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان از نظر کمی و کیفی در سطح مطلوبی به انجام رسید و برترین‌های خود را در اوزان مختلف شناخت.

معرفی نفرات برتر رقابت‌های قهرمانی تکواندو قم در حالی صورت گرفت که این مسابقات جنبه انتخابی برای شناخت برترین‌ها به منظور دعوت به تیم منتخب قم برای حضور موفق و پرقدرت در پیکارهای تکواندو قهرمانی رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان ایران را نیز داشت.

شرکت کنندگان در مسابقات تکواندو جوانان و بزرگسالان قم برای به دست آوردن مقام‌های برتر در خانه تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده به میدان رفتند و در رده کمربند قرمز و مشکی با یکدیگر به رقابت پرداختند تا برترین‌ها در اوزان منهای 63ؤ 68، 74 و 78 کیلوگرم معرفی شدند.

در پایان این رقابت‌ها نفرات برتر با اهدا حکم و مدال تقدیر شدند و از آنها برای حضور در اردوی تیم منتخب هیأت‌‌ تکواندو قم برای حضور در مسابقات کشوری سال 1396 دعوت شد، در حالی که پیکارهای وزن منهای 63 کیلوگرم با قهرمانی مرتضی قنبری به پایان رسید، محمد بیگدلی‌شاملو نایب‌قهرمان شد و مقام سوم مشترک این وزن به امیرمحمد امیری و مهدی حبیبی اختصاص یافت.

در وزن منهای 68 کیلوگرم مرتضی هادی‌زاده در دیدار نهایی از سد مسعود سیفی عبور کرد و قهرمان شد و مقام سوم مشترک به مهدی میرزایی و مصطفی موسیوند تعلق گرفت، ضمن اینکه در وزن منهای 74 کیلوگرم محمدرضا انتظاریان با شکست محمدمهدی ملانوری رتبه نخست را کسب کرد و محمدرضا سلطان‌شریفی و سیداحمد تقوی‌مقدم در این وزن مقام سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

سرانجام پیکارهای وزن منهای 78 کیلوگرم تکواندو قهرمانی رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان قم به انجام رسید و در دیدار نهایی این وزن محمدتقی بندکوثری با غلبه بر سجاد مرادی قهرمان شد، ضمن اینکه با اعلام کمیته داوران هیأت‌‌ تکواندو استان قم، سلیمان قلی‌زاده به عنوان بهترین داور مسابقات مورد تقدیر قرار گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز