مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم خبر داد

ساماندهی ۷۵ آبنمای شهر قم تا پایان سال جاری

۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۰:۲۳:۴۲
کد خبر: ۵۲۹۳۵۸
ساماندهی ۷۵ آبنمای شهر قم تا پایان سال جاری
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از ساماندهی ۷۵ آبنما تا پایان سال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، پیام جوادیان با اشاره به روند احیا و نوسازی آبنماهای شهر قم اظهار کرد: برای بهسازی آبنماهای مهم و آبنماهایی که از نظر موقعیت مکانی اهمیت داشتند در اولویت قرار گرفتند که ایمن‌سازی و ساماندهی باغ راه بهار، بوستان علوی، میدان روح‌الله و میدان مفید از جمله مواردی است که تاکنون انجام شده است.

جوادیان با تاکید بر اینکه ساخت و ساماندهی آبنماها کار پیچیده‌ای است گفت: این کار نیاز به طراحی، نورپردازی و... دارد و اداره طراحی شهرداری قم و اداره امور نظارت ساختمانی هم در این موضوع نقش دارند.

وی از ساماندهی ۷۵ آبنما تا پایان سال خبر داد و افزود: بقیه آبنماها در برنامه سازمان قرار دارند و هیچ آبنمای جدیدی قبل از رفع عیب آبنماهای قبلی ساخته نمی‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تاکید بر اینکه بخشی از بودجه را برای به روزرسانی این آبنماها گذاشته‌ایم خاطرنشان کرد: آبنما سازه‌ای است که نیاز به رسیدگی روزمره دارد و به همین خاطر نگاه جدی در این بخش داریم.

وی با بیان این‌که یک بوستان، میدان یا یک بلوار با یک آبنما جذابیت بیشتری دارد اظهار کرد: برخی از این‌ها را به عنوان آب نماد دیدیم که ترکیبی از نماد و آب‌نماست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز