رئیس شورای شهر قم مطرح کرد

سهم ۸۰ درصد پروژه‌های عمرانی در بودجه سال ۹۶ شهرداری/صرف بیش از ۲۰۰۰ نفر ساعت زمان برای بررسی بودجه

۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۸:۵۳:۰۸
کد خبر: ۵۳۱۱۰۱
سهم ۸۰ درصد پروژه‌های عمرانی در بودجه سال ۹۶ شهرداری/صرف بیش از ۲۰۰۰ نفر ساعت زمان برای بررسی بودجه
رئیس شورای اسلامی شهر قم سهم 80 درصد پروژه‌های عمرانی در بودجه سال 96 شهرداری را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، ولی‌الله بیاتی در دویست و بیستمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که به صورت فوق‌العاده دوشنبه شب در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به بررسی بودجه پیشنهادی شهرداری برای سال 96 اظهار کرد: این مساله یکی از موضوعات مهمی بود که باید به سرعت در خصوص آن تصمیم گرفته می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مهلت قانونی شورا ما باید تا اول اسفند بودجه را تحویل فرمانداری می‌دادیم که کمی تاخیر داشتیم ولی با این وجود زمان زیادی برای بررسی صرف شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اصلاحات انجام شده در بودجه سال آینده شهرداری تصریح کرد: تمام بخش‌های بودجه در کمیسیون‌های تخصصی و کمیسیون تلفیق بررسی شده و جز برخی اشکالات به بودجه سازمان‌ها که رفع خواهد شد مابقی به طور کامل بررسی و تصمیم گیری شده است.

وی برگزاری مستمر کمیسیون‌های تخصصی و تلفیق برای بررسی بودجه پیشنهادی شهرداری را یادآور شد و افزود: کمیسیون برنامه و بودجه کمیته اختصاصی بودجه تشکیل داد که 10 جلسه و 125 نفر ساعت زمان صرف شده است.

بیاتی با اشاره به برگزاری 15 جلسه کمیسیون برنامه و بودجه در 137 نفر ساعت برای بودجه شهرداری افزود: کمیته بودجه کمیسیون امور زیربنایی 6 جلسه در 84 نفر ساعت و کمیسیون امور زیربنایی 13 نفر ساعت، کمیسیون خدمات شهری 10 جلسه و 100 نفر ساعت، کمیسیون فرهنگی 20 نفر ساعت و کمیسیون تلفیق نیز 16 جلسه و 335 نفر ساعت تشکیل داده است.

وی با تاکید بر اینکه در مجموع 60 جلسه و بیش از 2 هزار ساعت زمان برای بررسی بودجه سال آینده شهرداری صرف شده است، گفت: بودجه سال آینده شهرداری در کمیسیون تلفیق 22 هزار میلیارد ریال مصوب شد که بودجه پیشنهادی 20 هزار میلیارد ریال بود که اصلاحاتی صورت گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه بودجه عمرانی شهرداری 18 هزار و 129 میلیارد ریال تصویب شده است افزود: 80 درصد بودجه سال آینده شهرداری عمرانی و 20 درصد بودجه جاری شهرداری به مبلغ حدود 3 هزار میلیارد ریال است.

وی گفت: سایر منابع پیوست نیز شامل 200 میلیون یورو برای خط اول مترو و 300 میلیون یورو برای خط دوم مترو و حدود هزار و 500 میلیون ریال کمک‌های دولتی در بودجه پیش‌بینی شده است.

بیاتی با تاکید بر اینکه افزایش حقوق کارکنان شهرداری برای سال آینده 17 درصد پیش‌بینی شده است افزود: تا سقف هزار و 400 میلیارد تومان 17 درصد و اگر تا 2 هزار و 200 میلیارد تومان محقق شد تا حدود 24 درصد به تناسب افزایش پیدا کند.

وی گفت: پرداخت حقوق کارکنان آتش‌نشانی نیز در سازمان پیش‌بینی شده به شرطی که با حقوق شهرداری پرداخت شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز