رئیس شورای اسلامی شهر قم:

دفتر جذب سرمایه‌گذاری در مناطق شهرداری قم فعال می‌شود

۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۴:۱۲:۴۳
کد خبر: ۵۳۱۳۸۶
دفتر جذب سرمایه‌گذاری در مناطق شهرداری قم فعال می‌شود
رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: سال آینده مناطق و سازمان‌‌ها باید در امور سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذاران فعال شوند به همین علت دفتر جذب سرمایه‌گذار در مناطق فعال می‌شود و شهرداران به صورت مستقیم جذب سرمایه‌گذار را دنبال می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، ولی‌الله بیاتی امروز در مراسم افتتاح تقاطع غیر همسطح مقداد و افزایش ۶۰ هزار متر مربع فضای سبز شهری قم با بیان اینکه این پروژه سرعت مطلوبی داشته است، اظهار کرد: پیشرفت‌های عمرانی در نقاط مختلف شهر سرعت چشمگیری داشته است به همین علت امیدواریم تا اوایل سال آینده بسیاری از پروژه‌های شهرداری به پایان برسد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه بهره‌برداری از یک پروژه عمرانی شاخص طی هشت ماه نشان از اهتمام نیروهای شهرداری است، اضافه کرد: هماهنگی مطلوبی میان استانداری، شهرداری و دستگاه‌های مختلف اجرایی وجود دارد به همین علت توانسته در حوزه پروژه‌های شهری به نتایج مطلوبی برسیم.

بیاتی خاطرنشان کرد: پروژه مقداد ۶۰ هزار متر مربع فضای سبز دارد که در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد امسال برای حفظ و توسعه فضای سبز نزدیک به ۱۳۰ میلیارد تومان هزینه شده و بودجه این بخش در سال آینده نزدیک به ۷۱ درصد افزایش داشته است تا بتوانیم به نتایج مطلوب‌تری برسیم.

وی از هماهنگی مطلوب میان اعضای شورای اسلامی شهر قم و شهرداری تقدیر کرد و ادامه داد: بودجه سال ۹۶ شهرداری طی نشست اخیر شورای شهر قم به تصویب رسید که در این مصوبه پیشنهاد شهرداری دو هزار میلیارد تومان بوده اما دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به تصویب رسیده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه ۲۰۰ میلیون یورو ویژه خط A و ۳۰۰ میلیون یورو ویژه خط B مترو به عنوان پیوست بودجه شهرداری قم پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: امیدواریم بخش عمده‌ای از این پیوست در سال ۹۶ تحقق پیدا کند.

بیاتی یادآور شد: در بودجه سال آینده شهرداری قم نزدیک به هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان به هزینه‌های عمرانی اختصاص داده شده است.

وی احداث ۱۰ مرکز فرهنگی، ورزشی و تفریحی را از شاخص‌های بودجه سال آینده شهرداری قم برشمرد و تصریح کرد: سال آینده مناطق و سازمان‌‌ها باید در امور سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذاران فعال شوند به همین علت دفتر جذب سرمایه‌گذار در مناطق فعال می‌شود و شهرداران به صورت مستقیم جذب سرمایه‌گذار را دنبال می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه ۲۰۰ میلیارد تومان برای ۱۴ سازمان شهرداری قم پیش‌بینی شده است، اظهار کرد:‌ بخشی از این بودجه اکنون در حال بررسی است تا این مجموعه‌ها نیز بتوانند به رسالت‌های خود عمل کرده و درآمدزایی‌های لازم را داشته باشند.

بیاتی با تاکید بر اینکه پروژه‌های عمرانی سال ۹۶ در ابتدای سال کلنگ‌زنی می‌شود و در پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد، عنوان کرد:‌ نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی و مدیران اجرایی استان در راستای پیشبرد پروژه‌های شهری و وصول مطالبات شهرداری از دولت مشارکت مطلوبی داشته‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز