معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم خبر داد

افتتاح تقاطع غیرهمسطح عمار یاسر در فروردین‌ماه ۹۶

۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۴:۱۴:۳۶
کد خبر: ۵۳۱۳۸۹
افتتاح تقاطع غیرهمسطح عمار یاسر در فروردین‌ماه ۹۶
معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم با اشاره به اینکه پنج پروژه کلان شهری در دستور کار قرار گرفته است، گفت: تقاطع غیرهمسطح عمار یاسر تا اواخر فروردین‌ماه سال آینده، بلوار آیت‌الله بروجردی در هفته‌های آینده و فاز دوم بلوار زائر تا هفته دوم فروردین‌ماه سال آینده افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علیرضا قاری‌قرآن پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح تقاطع غیر همسطح مقداد و افزایش ۶۰ هزار متر مربع فضای سبز شهری قم با بیان اینکه پروژه مقداد یکی از پروژه‌های شاخص شهر قم است، اظهار کرد: آبان‌ماه سال گذشته پیمانکار این پروژه انتخاب و عملیات اجرایی آن در اواخر سال ۹۴ آغاز شد.

معاون شهردار قم با تاکید بر اینکه پروژه مقداد درگیر مشکلات مختلفی بوده است، اضافه کرد: برای رفع این مشکلات طرح پروژه اصلاح و طی دو ماه آزادسازی‌های لازم انجام شده است.

قاری قرآن خاطرنشان کرد: تقاطع غیر همسطح مقداد تا اتوبان گرمسار یک کیلومتر فاصله دارد و با اجرای یک طرح عمرانی می‌توانیم بلوار عمار یاسر را به جاده گرمسار وصل و بخش قابل توجهی از ترافیک هسته مرکزی شهر قم را رفع کنیم به همین علت این طرح عمرانی با نگاه ویژه مسئولان ملی دنبال می‌شود.

وی از اهتمام دستگاه‌های خدماتی نسبت به رفع مشکلات پروژه مقداد یاد کرد و گفت: مراسمات افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های اصلی شهرداری قم از دو هفته گذشته آغاز شده و تا پایان اردیبهشت‌ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم با اشاره به اینکه پنج  پروژه کلان شهری در دستور کار ویژه شهرداری قم قرار گرفته است، مطرح کرد: تقاطع غیرهمسطح عمار یاسر تا اواخر فروردین‌ماه سال آینده، بلوار آیت‌الله بروجردی در هفته‌های آینده و فاز دوم بلوار زائر تا هفته دوم فروردین‌ماه سال آینده افتتاح می‌شود.

قاری قرآن با بیان اینکه زیرگذر بلوار شهید کریمی تا فروردین‌ماه سال ۹۶ تکمیل می‌شود، عنوان کرد: با تکمیل فاز سوم بلوار آیت‌الله بروجردی رینگ سوم ترافیکی شهر قم به پیشرفت ۹۵ درصدی می‌رسد؛ بلوار شهدای مدافع حرم نیز به عنوان یک الگوی ویژه از نظر کیفی و زمانی اردیبهشت‌ماه سال جاری کلنگ‌زنی شده و تا پایان اردیبهشت‌ماه سال آینده به پایان می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری نزدیک به ۲۵۰ هزار تن آسفالت در مناطق هشت‌گانه توزیع شده که این میزان آسفالت‌کاری طی یک دهه اخیر بی‌نظیر بوده است و با ادامه دادن این روند می‌توانیم طی پنج سال آینده به نتایج مورد نظر در راستای آسفالت شهر قم برسیم.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم از اهتمام نیروهای شهرداری قم نسبت پیشبرد پروژه‌های عمرانی شهر تقدیر کرد و ادامه داد: امیدواریم با ادامه دادن این روند بتوانیم دستاوردهای بسیاری را برای شهر قم رقم بزنیم.

 

نظر شما