معاون اجرایی سپاه علی ابن ابیطالب (ع) خبر داد

اعزام سالانه ۲۱ هزار نفر از قم به اردوی راهیان نور

۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۲:۵۵:۲۶
کد خبر: ۵۳۱۹۳۲
اعزام سالانه ۲۱ هزار نفر از قم به اردوی راهیان نور
معاون اجرایی سپاه علی ابن ابیطالب (ع) گفت: هر سال حدود 21 هزار نفر از قم به صورت متمرکز و غیر متمرکز به اردوی راهیان نور اعزام می شوند.

 به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سرهنگ احمد بیطرفان امروز در جلسه ستاد راهیان نور که در تالار امام رضا (ع) فرمانداری برگزار شد، با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: راهکارها و سیاست‌ها را رهبر معظم انقلاب در سخنان خود مشخص کردند و در این راستا وظایفی نیز برای ما معین شده است.

وی با بیان اینکه ما در زمینه اعزام مردم به اردوی راهیان نور وظایف خود را به صورت مطلوب انجام دادیم، تصریح کرد: ولی با تمام اقدامات انجام شده تاکنون انتظارات رهبر معظم انقلاب را به خوبی نتوانسته‌ایم برآورده کنیم.

معاون اجرایی سپاه علی ابن ابیطالب (ع) بیان کرد: هر سال از قم 6 تا 7 هزار نفر به صورت متمرکز و 6 تا 7 هزار نفر نیز به صورت غیر متمرکز به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند و امسال نیز به همین میزان به این سفر اعزام صورت گرفت.

بیطرفان با بیان اینکه وظیفه ما در زمینه افرادی که به صورت غیر متمرکز اعزام می‌شوند بسیار سنگین است، تصریح کرد: ما برای خدمات‌رسانی به این افراد مسؤولیت سنگینی داریم که باید بیش از پیش برای کسب رضایت مردم تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه دانش آموزان برای آشنایی با مناطق جنگی بیش از پیش اشتیاق دارند، تصریح کرد: از آغازین روزهای سال تحصیلی تا پایان بهمن‌ماه حدود 7 هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

معاون اجرایی سپاه علی ابن ابیطالب (ع) بابیان اینکه مسؤولیت جلسه ستاد استانی راهیان نور با استاندار و مسؤولیت جلسه شهری آن با فرماندار است، عنوان کرد: با توجه به اینکه قم تک شهرستان است فرمانداری مسؤولیت این جلسه را بر عهده دارد و تمام مسؤولیت‌ها در یک جلسه پیگیری می‌شود.

وی تأکید کرد: ما مسؤولیت اعزام و اسکان کسانی که به سرزمین نور سفر می‌کنند را بر عهده داریم و در سه نقطه اندیمشک، اهواز و جزیره مینو آبادان اسکان زائران انجام می‌شود.

معاون اجرایی سپاه علی ابن ابیطالب (ع) با تأکید بر اینکه تا کنون همه اقدامات پشتیبانی برای اعزام به اردوی راهیان نور صورت گرفته است، بیان کرد: با وجود تمام اقدامات صورت گرفته سرانه فرهنگی ما بسیار پایین است و ما نسبت به برخی افراد گله‌مند هستیم و انتظار داریم کمک‌های لازم صورت بگیرد تا از این فرصت‌ها استفاده مطلوب را ببریم.

بیطرفان خاطرنشان کرد: در صورتی که کمک‌های مناسبی صورت بگیرد می‌توانیم از استان قم بیش از شمار ذکر شده به این سفر اعزام کنیم ولی لازم است برای شهدا و امر ولایت از مجموعه‌های مختلف به ما یاری برسانند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز