رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم:

اهتمام دانشگاه علوم پزشکی قم به سلامت معنوی در کنار سلامت جسمی

۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۳:۰۷:۰۲
کد خبر: ۵۳۱۹۴۵
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: این دانشگاه علاوه بر سلامت جسمی به سلامت معنوی جامعه نیز اهتمام دارد و در این راستا با تمام توان حرکت می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر ابوالفضل ایرانی خواه امروز در مراسم تجلیل از فعالان امر به معروف و نهی از منکر و نماز دانشگاه علوم پزشکی قم با عنوان واجب فراموش شده که با حضور آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) و امام جمعه قم برگزار شد گفت: دانشگاه علوم پزشکی قم با وجود همه رسالت ها و وظایف سنگینی که بر عهده دارد، تنها به سلامت جسمی اکتفا نکرده و در مسائل سلامت روحی نیز گام برداشته است.

وی گفت: با توجه به جایگاه نماز همواره تلاش کرده ایم تا این فریضه الهی در مراکز آموزشی و درمانی دانشگاه به صورت مطلوب برگزار و اقامه نماز جماعت را در دستور کار داشته باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: فعالیت دو حوزه فرهنگی و نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه موجب شده تا بتوانیم در زمینه نماز و امر به معروف و نهی از منکر گام برداریم.

دکتر ایرانی خواه ادامه داد: در نماز ویژگی های بسیاری وجود دارد و دانشجویان در عرصه های مختلف با شرکت در نماز جماعت در پرورش روح و سلامت معنوی خود می کوشند.

وی با اشاره به حدیث الصلاه عمود الدین تصریح کرد: نماز عمود دین است یعنی بدون نماز بنای دین استوار نیست  و پیکره دین قائن به اقامه نماز است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز