برای اولین بار از سوی رسانه‌ها؛

برترین‌های ورزش استان قم در سال ۹۵ انتخاب می‌شوند

۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۴۱:۴۲
کد خبر: ۵۴۰۱۸۲
برترین‌های ورزش استان قم در سال ۹۵ انتخاب می‌شوند
برای نخستین بار برترین‌های ورزش استان قم در سال ۹۵ با همکاری و آرای کارشناسی رسانه‌های فعال در زمینه ورزش در قم انتخاب می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، به همت رسانه‌های خبری دیجیتال و مکتوب استان قم قرار است برای نخستین بار فهرست برترین‌های ورزش استان قم در بخش‌های مختلف به صورت کارشناسی و بر مبنای امتیازبندی منتشر شود و این رخداد از این پس همه ساله برگزار شود.

گزینش برترین‌های ورزش استان قم پیش از این بر مبنای معیارهای خاصی توسط اداره کل ورزش و جوانان استان قم صورت می‌گرفت اما فعالان رسانه‌ای حوزه ورزش استان قم تصمیم گرفتند این گزینش را از دیدگاه رسانه‌ها و با حضور پرتعداد آن‌ها انجام دهند.

برای این منظور ۱۴ رسانه خبری استان قم شامل خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مکتوب که سابقه روشنی در موضوع پوشش اخبار ورزشی قم دارند انتخاب شده‌اند و ورزشکاران برتر استان قم را بر اساس عملکرد فروردین تا اسفند سال ۹۵ انتخاب می‌کنند.

در این گزینش برای اولین بار، برترین‌های ورزش استان قم در ۲ بخش مردان و زنان به صورت مجزا و فهرست وار منتشر می‌شوند و تیم‌های برتر ورزشی استان قم به همراه مربیان برتر در ۲ بخش مردان و زنان و نیز داوران برتر نیز معرفی می‌شوند.

برای نخستین بار بخش ویژه‌ای برای معرفی پدیده‌های ورزشی استان قم در نظر گرفته شده‌اند به طوری که در فهرستی مجزا برای ورزشکاران پسر و دختر استان قم، ۷ ورزشکار در هر فهرست با محدودیت سنی زیر ۱۶ سال مورد ارزیابی خبرنگاران ورزشی و رسانه‌ها قرار می‌گیرند.

این در حالی است که ۳۵ ورزشکار در بخش مردان، ۱۸ ورزشکار در بخش زنان، ۱۹ مربی در بخش مردان، ۱۲ مربی در بخش زنان، ۱۳ باشگاه و تیم در بخش تیم‌ها و باشگاه‌های ورزشی و ۱۷ داور در این فهرست قرار گرفته‌اند و این نظرسنجی رسانه‌ای در حال انجام است ضمن این که خبرگزاری برنا نیز در این نظرسنجی حضور دارد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز