رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو:

قطعی برنامه‌ریزی‌شده آب و برق در قم نداریم

۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۲:۱۵:۲۲
کد خبر: ۵۴۲۶۵۰
قطعی برنامه‌ریزی‌شده آب و برق در قم نداریم
رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در قم گفت: با تلاش‌های صورت گرفته در حال حاضر قطعی آب و برق به علت کمبود در قم نداریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، علی‌جان صادق‌پور در دیدار مدیران صنعت آب و برق قم با آیت‌الله وحید خراسانی از آب و برق به عنوان ضروریات نخست زندگی مردم و از زیرساخت‌های مهم توسعه یاد کرد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته به منظور انتقال آب از فاصله حدود 300 کیلومتری به قم با احداث تأسیسات مختلف ابراز داشت: با تلاش‌های صورت گرفته در حال حاضر قطعی آب و برق برنامه‌ریزی‌شده به علت کمبود در قم نداریم.

رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در قم با بیان اینکه در حال حاضر آب بخش عمده‌ای از شهر قم، شهرها و روستاهای تابعه کاملاً شیرین است، خاطرنشان کرد: بسیاری از روستاهای استان نیز از آب سرشاخه‌های دز بهره‌مند شدند و اگر مردم در مصرف آب صرفه‌جویی کنند تأسیسات موجود پاسخگوی نیاز شهر است.

وی یادآور شد: در تلاش هستیم با تکمیل رینگ شرقی آب شهر و همچنین احداث تصفیه‌خانه جدید آب در کنار تصفیه‌خانه فعلی، زمینه شیرین شدن کامل آب قم را فراهم آوریم.

رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان قم در ادامه با تأکید بر ضرورت اصلاح الگوی مصرف و استفاده بهینه از آب و برق اظهار داشت: اگر در مصرف آب و برق صرفه‌جویی لازم صورت نگیرد نیازمند ایجاد تأسیسات جدید هستیم که نیازمند هزینه و زمان زیادی است.

وی در عین حال با اشاره به نام‌گذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» گفت: با همراهی و همیاری مردم می‌توانیم گام بزرگی در تحقق شعار امسال در صنعت آب و برق برداریم.

آیت‌الله‌ حسین وحید خراسانی نیز در این دیدار خطاب به مدیران صنعت آب و برق قم گفت: کار شما کار پربرکتی است که امیدواریم در همه امور موفق باشید.

وی همچنین مدیران صنعت آب و برق را به قرائت قرآن و انس هر چه بیشتر با این کتاب الهی توصیه کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز