رئیس بازرسی هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان قم خبر داد

راه‌اندازی سامانه گویا برای دریافت گزارش‌های مردمی

۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۱:۰۲:۲۴
کد خبر: ۵۴۳۴۳۶
راه‌اندازی سامانه گویا برای دریافت گزارش‌های مردمی
رئیس بازرسی هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان قم از راه‌اندازی سامانه گویا برای دریافت گزارش‌های مردمی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم به نقل از روابط عمومی هیأت عالی نظارت استان قم، رئیس بازرسی هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان قم از راه‌اندازی سامانه گویا خبر داد و اظهار کرد: برای دریافت انتقادات و پیشنهادات مردمی سامانه‌ای گویا طراحی کردیم که به صورت 24 ساعته مردم می‌توانند موارد و مشکلاتی که در بخش‌ها و شهرها وجود دارد را به هیأت بازرسی استان اطلاع دهند.

رئیس بازرسی هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای قم با اشاره به رصد کامل و دقیق فضای انتخاباتی استان گفت: هیأت‌های بازرسی استان مباحثی که به مربوط به تأیید صلاحیت‌ها و گزارش‌هایی که از سوی مردم به هیأت بازرسی ارسال می‌شود را مرتب رصد می‌کنند تا انتخابات خالی از هرگونه اشکال باشد.

وی به هماهنگی لازم بین بازرسان این هیأت اشاره کرد و افزود: در طی هفته‌های گذشته جلسات متعددی با اعضای هیأت های بازرسی بخش‌ها و شهرستان قم برگزار شده و قوانین به‌ صورت کتبی به آنها اعلام‌شده است.

 طلایی با اشاره به راه‌اندازی سامانه گویا گفت: برای دریافت انتقادات و پیشنهادات مردمی سامانه گویایی را طراحی کردیم که به‌ صورت 24 ساعته مردم می‌توانند موارد و مشکلاتی که در بخش‌ها و شهرها وجود دارد را به هیأت بازرسی استان اطلاع دهند.

وی افزود: شماره تلفن 32858240 شماره تلفن گویا است که به‌صورت 24 ساعته کلیه تماس‌ها را ضبط و بررسی می‌کند.

رئیس بازرسی هیأت عالی نظارت به تخلفات انتخاباتی نیز اشاره کرد و گفت: هر تخلفی که قبل از آغاز رسمی تبلیغات باشد، هیأت بازرسی موارد را بررسی و پیگیری و گزارش‌های لازم را برای برخورد قانونی به مراجع ذی‌صلاح ارائه خواهد داد.

وی تأکید کرد: به‌ تمامی کاندیداها و طرفداران آنها اعلام می‌کنیم که بازرسان هیأت به‌ صورت کامل تمام موارد را رصد می‌کنند و با هرگونه تخلفی برخورد خواهند کرد.

نظر شما