با حضور در سالن شهید حیدریان قم صورت گرفت

رضایت رئیس فدراسیون کاراته از برگزاری پیکارهای انتخابی تیم ملی در قم

۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۳:۵۸:۱۸
کد خبر: ۵۴۳۶۴۰
رضایت رئیس فدراسیون کاراته از برگزاری پیکارهای انتخابی تیم ملی در قم
رئیس فدراسیون کاراته با حضور در سالن برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی از میزبانی استان قم در برگزاری این رقابت‌ها ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محمدصادق فرجی در نخستین روز از برگزاری پیکارهای کاراته نوجوانان و جوانان ایران و انتخابی تیم ملی در اداره کل ورزش و جوانان استان قم حضور یافت و در دیدار با حسن عابدی مدیر این اداره کل، راجع به میزبانی قم گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که علیرضا برخوردار رئیس هیأت‌‌‌ کاراته استان قم نیز حضور داشت، فرجی رئیس فدارسیون کاراته ابتدا توضیحاتی راجع به برنامه‌های مختلف مربوط به این رشته در سال 1396 بیان کرد و افزود: بعد از برگزاری پیکارهای رده سنی بزرگسالان انتخابی تیم ملی، رقابت‌های انتخابی سه رده سنی پایه را برگزار می‌کنیم.

محمدصادق فرجی اضافه کرد: کاراته ایران امسال مسابقات بسیار مهمی در خارج از کشور پیش‌رو دارد، ابتدا تیم ملی باید در مسابقات کاراته بازی‌های 2017 همبستگی کشورهای اسلامی حضور یابد و سپس نوبت به اعزام تیم‌های ملی تمام رده‌های سنی به رقابت‌های قهرمانی آسیا می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: شهر باکوی آذربایجان میزبانی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی را در اردیبهشت ماه سال جاری انجام می‌دهد و مسابقات کاراته سال جاری قهرمانی آسیا در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید زیر 21 سال و بزرگسالان نیز در تیرماه برگزار می‌شود.

رئیس فدراسیون کاراته در این دیدار که سلماسی دبیر کمیته استان‌های این فدراسیون و روح‌الله رمضانی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان قم نیز حضور داشتند، همچنین به تمجید از تلاش‌های صورت گرفته در راه برگزاری مطلوب رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان در قم پرداخت.

فرجی سپس به اتفاق مدیر کل ورزش و جوانان قم راهی سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم شد و از نزدیک رقابت‌های انتخابی تیم ملی در روز نخست را زیر نظر گرفت، در حالی که این پیکارها امروز در رده سنی نوجوانان و از فردا در رده جوانان برگزار می‌شود.

گفتنی است: رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی رده‌های سنی پایه کاراته ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی 2017 آسیا که تیر ماه در قزاقستان برگزار می شود، در حال حاضر با حضور 1127 کاراته‌کا در بخش کومیته و کاتاروهای شرکت کننده از 32 استان با قضاوت 70 داور بین‌المللی این رشته تا 25 فروردین در قم جریان دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز