شهردار قم خبر داد

اتمام کامل پروژه های نیمه تمام قم تا خرداد ماه

۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۲:۰۶:۴۱
کد خبر: ۵۴۳۹۹۴
اتمام کامل پروژه های نیمه تمام قم تا خرداد ماه
شهردار قم به پروژه های نیمه تمام در قم اشاره کرد و گفت: ۹۰ درصد از این پروژه ها تا پایان سال ۹۵ به بهره برداری رسیده است و مابقی نیز تا قبل از خرداد ماه سال جاری به اتمام می رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مرتضی سقائیان ‌نژاد  در دیدار با آیت الله علوی گرگانی به بدهی های شهرداری اشاره کرد و گفت: هزار و 600 میلیارد تومان بدهی های شهرداری بود که با کمک خداوند توانستیم نزدیک به 900 میلیارد تومان از این بدهای را تهاتر کنیم.

وی بیان داشت: از سوی دیگر 700 میلیون تومان نیز شهرداری از دولت طلب داشته که این مبلغ نیز تخصیص و طی دو سال در اختیاری شهرداری قم قرار می گیرد.

شهردار قم گفت: در گذشته ما در شهرداری برنامه نداشتیم اما با کمک حوزه و دانشگاه برنامه قم 1400 تدوین و در شورا به تصویب رسید که از این طریق برنامه ما مشخص شد.

سقائیان ‌نژاد به پروژه های نیمه تمام در قم اشاره کرد و گفت: 90 درصد از این پروژه ها تا پایان سال 95 به بهره برداری رسیده است و مابقی نیز تا قبل از خرداد ماه سال جاری به اتمام می رسد.

وی افزود: یکی از مسائل که شهرداری دنبال می کند موضوع فضای سبز است که کاشت بیش از 330 هکتار فضای سبز در شهر قم انجام شده و سال گذشته 450 هزار اصله درخت در قم کاشته شد.

شهردار قم گفت: یکی از اقدامات مسائل فرهنگی است که پخش اذان در شهر را داریم و پیش بینی شده تا در 250 نقطه از شهر در سه نوبت اذان پخش شود.

سقائیان ‌نژاد گفت: برای سال جاری نیز بودجه خوبی پیش بینی شده که 64 درصد بیشتر از سال گذشته است که امیدواریم بتوانیم با برنامه هایی که داریم در توسعه و عمران شهر اهتمام داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز