معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری :

۷۰۰ هزار شغل جدید در دولت یازدهم ایجاد شده است

۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۳:۲۰:۱۹
کد خبر: ۵۴۴۳۶۷
۷۰۰ هزار شغل جدید در دولت یازدهم ایجاد شده است
معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: توجه به مشکلات اقتصاد و اشتغال درکشور ضروری است، دولت طی سال گذشته ۷۰۰ هزار شغل جدید به وجود آورد، اما در هشت سال دولت گذشته، آمار ایجاد شغل جدید کم بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سعید شیرکوند در نخستین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم در سال جدید گفت: مقام معظم رهبری در هفت سال اخیر موضوع اقتصاد را مطرح و محور قرار داده اند.

وی گفت: اقتصاد مقاومتی امری است که می تواند کشور را نجات داده و دولت با رویکردی که داشته توانسته در رفع مشکلات اقتصادی کشور بکوشد.

شیرکوند افزود: توجه به مشکلات اقتصاد و اشتغال درکشور ضروری است، دولت طی سال گذشته 700 هزار شغل جدید به وجود آورد، اما در هشت سال دولت گذشته، آمار ایجاد شغل جدید کم بود.

معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: یکی از مشکلات در کشور بیکاری است و متاسفانه آمار بیکاران زیاد است که دلیل این مساله این است که هر سال بیش از یک میلیون و 250 هزار نفر به جمعیت جویای کار کشور اضافه می‌شوند.

وی افزود: باید نسبت به عملکرد دولت یازدهم نگاه منصفانه داشت، سال گذشته سال بسیار سختی بود و مشکلات جاری و عمرانی و اقتصادی کشور را همگان شاهد بودیم.

شیرکوند با اشاره به واحدهای اقتصادی گفت: در دولت گذشته بسیاری از این واحدها رو به تعطیلی بودند اما این دولت توانست آنها را احیا و در توسعه اقتصاد کشور موثر باشد.

معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: نباید کل خدمات نظام را زیر سئوال برد و برخی که با دولت مشکل دارند این کار را می کنند، برخی افراد کارنامه غیرقابل قبولی دارند، اما کارنامه دولت تدبیر و امید را زیر سوال می‌برند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز