رئیس ستاد انتخابات استان قم:

کاندیداهای شوراها از تبلیغ زودهنگام بپرهیزند/رصد دقیق فضای مجازی

۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۰۹:۰۴:۰۲
کد خبر: ۵۴۵۵۶۰
کاندیداهای شوراها از تبلیغ زودهنگام بپرهیزند/رصد دقیق فضای مجازی
رئیس ستاد انتخابات استان قم گفت: اخبار فضای مجازی با جدیت دنبال می‌شود و کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای قم تنها باید در مدت تعیین شده نسبت به تبلیغات اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، احد جمالی در یازدهمین جلسه ستاد انتخابات استان قم طی سخنانی با بیان اینکه بررسی صلاحیت کاندیداهای شوراهای اسلامی استان در هیأت اجرایی به اتمام رسیده است افزود: پرونده کاندیداها برای بررسی نهایی برای شورای نظارت ارسال شده است.

وی با اشاره به پایان ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: امیدواریم نواقص این مرحله از انتخابات که مورد توجه مراجع عظام نیز قرار گرفت، مورد بازبینی و اصلاح قرار بگیرد.

معاون استاندار قم با بیان اینکه در روزهای آتی فضای انتخابات در سطح کشور و استان تشدید خواهد شد، اضافه کرد: امیدواریم که این فضا شاهد شور و نشاط توأم با عقلانیت باشد.

رئیس ستاد انتخابات استان خاطرنشان کرد: در روز 29 اردیبهشت شاهد حماسه سیاسی با افزایش سرمایه های اجتماعی کشور خواهیم بود.

جمالی با تاکید بر اهتمام مجریان انتخابات به امانتداری و صیانت از آرای مردم تصریح کرد: انتظار از متولیان برگزاری انتخابات استان این است که در این ایام در آماده باش کامل باشند.

معاون استاندار قم همچنین با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات، تلاش برای افزایش شور و نشاط انتخاباتی در بین مردم را خواستار شد.

وی با بیان اینکه اخبار فضای مجازی با جدیت دنبال می‌شود افزود: کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای قم تنها باید در مدت تعیین شده نسبت به تبلیغات اقدام کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان تصریح کرد: با هر گونه سیاه نمایی کاندیداها علیه نظام و دولت برخوردار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز