رئیس شورای اسلامی شهر قم:

پروژه‌های جدید تا پایان سال جاری به پایان می‌رسد

۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۰۹:۴۶:۱۳
کد خبر: ۵۴۵۶۰۲
پروژه‌های جدید تا پایان سال جاری به پایان می‌رسد
رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه پروژه‌های جدید تا پایان سال جاری به پایان می‌رسد، گفت: برای پروژه‌های کلان شهر قم نیز برنامه‌ریزی مطلوبی در حال دنبال شدن است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، ولی‌الله بیاتی در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر قم با آیت‌الله علیرضا اعرافی امام جمعه قم که در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد، با بیان اینکه پرداخت بدهی‌های شهرداری اقدام قابل تقدیری بوده است، اظهار کرد: امیدواریم طی جلسه‌ای بتوانیم از افرادی که در راستای وصول بدهی‌های شهرداری مشارکت داشته‌اند تقدیر کنیم.

وی با تاکید بر اینکه پروژه‌های نیمه تمام شهرداری قم در حال تکمیل شدن است، اضافه کرد: هر چند برخی از مشکلات سرعت پیشرفت پروژه‌ها را کاهش داده اما امیدواریم بتوانیم روند کنونی را ادامه دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: انتخاب شهردار جدید برای قم که نسبت به مباحث شهرداری آشنایی مطلوبی دارد توانسته به پیشبرد اهداف شهری کمک بسیاری کند؛ امسال نزدیک به دو هزار و 200 میلیارد تومان بودجه را به تصویب رسانده در حالی که لایحه شهرداری نزدیک به دو هزار میلیارد تومان بوده است.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های جدید تا پایان سال جاری به پایان می‌رسد، تصریح کرد: برای پروژه‌های کلان شهر قم نیز برنامه‌ریزی مطلوبی در حال دنبال شدن است.

بیاتی از احداث بیش از 10 مجموعه فرهنگی و ورزشی در شهر قم یاد کرد و گفت: اکنون بخش قابل توجهی از دیون شهرداری پرداخت شده است به همین علت شهرداری می‌تواند روی ریل مورد نظر حرکت خود را آغاز کند.

وی به جذب سرمایه‌گذار در هشت منطقه شهری قم اشاره کرد و افزود: امیدواریم با برگزاری انتخابات سالم و پرشور بتوانیم آینده مطلوب‌تری را برای شهر قم رقم بزنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز