رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم:

باید از فرصت روز ۱۴ خرداد برای معرفی امام خمینی(ره) استفاده شود

۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۴:۲۲:۰۳
کد خبر: ۵۵۰۸۴۱
باید از فرصت روز ۱۴ خرداد برای معرفی امام خمینی(ره) استفاده شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: باید از فرصت‌ روزهای 14 و 15 خرداد برای معرفی امام خمینی(ره) در شهر قم استفاده کنیم و اطلاع رسانی خوبی در این زمینه توسط ارگان‌های مختلف در این روزها صورت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، نصرت الله لطفی در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان که با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی قم برگزار شد، با اشاره به برگزاری مراسم سالگرد رحلت امام خمینی(ره) در تهران اظهار کرد: زمان این مراسم امسال در اوایل ماه رمضان است و مراسم سالگرد رحلت امام خمینی(ره) عصر روز 14 خرداد در تهران برگزار می‌شود و این مراسم پیش از اذان مغرب به پایان می‌رسد.

وی ادامه داد: امسال به دلیل روزه دار بودن مردم در ماه رمضان کاروان‌هایی برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) از استان‌های کشور به تهران اعزام نمی‌شود، اما این مساله شامل شهرهای اطراف تهران همچون قم نمی‌شود و مردم این شهر باید در مراسم رحلت سالگرد امام خمینی(ره) در تهران به صورت گسترده شرکت کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم افزود: باید پیش بینی کنیم که امسال مراسم سالگرد رحلت امام خمینی(ره) به صورت ویژه در شهر قم برگزار شود و این مراسم باید همراه با اطعام به صورت مردمی باشد.

لطفی با اشاره به قیام 15 خرداد اظهار کرد: امام خمینی(ره) بر زنده نگه داشتن این قیام تاکید داشتند و باید مراسم‌های ویژه ای در شهر قم و شهرهای تابعه برای زنده نگه داشتن قیام 15 خرداد برگزار شود، طی سال‌های گذشته راهپیمایی برای بزرگداشت قیام 15 خرداد در شهر قم داشتیم.

وی ادامه داد: پس از روز 15 خرداد به فاصله کمی راهپیمایی روز جهانی قدس برای حمایت از مردم فلسطین در شهر همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم افزود: باید از فرصت‌ روزهای 14 و 15 خرداد برای معرفی امام خمینی(ره) در شهر قم استفاده کنیم و اطلاع رسانی خوبی در این زمینه توسط ارگان‌های مختلف در این روزها صورت بگیرد.

لطفی با اشاره به ضرورت برگزاری مسابقه در زمینه امام خمینی(ره) در استان قم اظهار کرد: باید نهادهای فرهنگی  استان امسال مسابقه ای را برای تشویق مردم برای مطالعه وصیت نامه امام راحل برگزار کنند، همچنین مبلغین حوزه علمیه قم برای ماه رمضان نیز باید برای پرداختن به امام خمینی(ره) در برنامه‌های این ماه توجیه شوند.

وی ادامه داد: صمیمیت و همدلی بین مدیران دستگاه‌های مختلف در استان قم برای برگزاری مراسم‌های انقلابی و انتخابات وجود دارد، اما ضعف ارگان‌های مختلف را در استان در مراسم‌های انقلابی شاهد هستیم، درخواست دارم که این ارگان‌ها روزهای 14 و 15 خرداد را به عنوان فرصتی برای تعطیلات نبینند و برای این روزها برنامه داشته باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم افزود: هر چه کاروان استان قم برای اعزام به حرم امام خمینی(ره) قوی تر باشد، بهتر است، اما نباید تنها به اعزام کاروان اکتفا کنیم و باید تبلیغات گسترده را برای سالگرد امام خمینی(ره) در شهر قم داشته باشیم، باید مراسم‌های متمرکزی برای بزرگداشت ارتحال امام راحل را در مساجد شهر برگزار کنیم.

لطفی در پایان با اشاره به ضرورت تبلیغات گسترده برای انتخابات در استان قم خاطرنشان کرد: باید سعی کنیم که مردم را با تبلیغات در سطح استان برای شرکت در انتخابات تشویق کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز