مدیر پشتیبانی و خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران خبر داد

توزیع ۲۰ هزار پرس غذا در ایام نیمه شعبان/ارائه خدمات ویلچری با ۲۵۰ نیروی افتخاری

۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۵:۰۰:۳۳
کد خبر: ۵۵۲۷۰۳
توزیع ۲۰ هزار پرس غذا در ایام نیمه شعبان/ارائه خدمات ویلچری با ۲۵۰ نیروی افتخاری
مدیر پشتیبانی و خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران با اشاره به ایجاد فضای 25 هزار متری و مسقف برای استراحت زائرین گفت: واحد ویلچر و زائر بر با 250 نفر نیرو برای جابجایی و انتقال زائرین در مسجد مقدس جمکران پیش‌بینی‌شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا  از قم ، اسماعیل بخشعلی در آستانه فرارسیدن جشن‌های دهه مهدویت و نیمه شعبان به تشریح فعالیت‌های پیش‌بینی‌شده برای تسهیل در حضور زائرین و ارائه خدمات رفاهی در این ایام پرداخت و عنوان کرد: در این ایام از  400 خادم افتخاری به همراه نیروهای مسجد برای انجام نظافت فضاها و سرویس‌های عمومی و مفروش کردن مسجد استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به ایجاد فضای 25 هزار متری و مسقف برای استراحت زائرین گفت: واحد ویلچر و زائر بر با 250 نفر نیرو برای جابجایی و انتقال زائرین در مسجد مقدس جمکران پیش‌بینی‌شده است.

مدیر پشتیبانی و خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: در کنار توزیع 20 هزار پرس غذا برای زائرین در چای‌خانه‌ها اعم از غذای گرم و سرد، ایستگاه‌های صلواتی نیز در مسجد مقدس جمکران برای پذیرایی چای، شیرینی و شکلات در ایام نیمه شعبان پیش‌بینی‌شده است.

بخشعلی در تبیین برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با دستگاه‌های بیرونی، به هماهنگی برای انتقال و جابجایی زائرین توسط اتوبوس و مینی‌بوس، هماهنگی برایی کنترل ترافیک و ورودی و خروجی‌ها و هماهنگی امکانات درمانی و اورژانس وامداد اشاره کرد.

وی در ادامه به ارائه خدمات دیگری همچون تعبیه دستگاه‌های شارژ موبایل، تأمین آب شرب در فضاهای عمومی، توزیع آب بسته‌بندی‌شده و همچنین آمادگی سرویس‌های حمام‌زنانه و مردانه برای زائرین پرداخت و افزود: تمامی این فعالیت‌ها با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته در اسرع وقت جهت رفاه حال زائرین انجام می‌گیرد و امیدواریم درمجموع این خدمات بتواند موجبات رضایت زائرین مسجد مقدس جمکران را فراهم کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز