معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:

حضور پرشور مردم در انتخابات توطئه دشمن را از بین می برد/نهادهای مرد نهاد باید تقویت شوند

۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۰:۳۳:۲۰
کد خبر: ۵۵۳۰۲۰
حضور پرشور مردم در انتخابات توطئه دشمن را از بین می برد/نهادهای مرد نهاد باید تقویت شوند
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: دو انتخابات مهم در پیش داریم که با توجه به شرایط منطقه حضور باید با مشارکت پرشور که خواسته و مورد تاکید مراجع عظام تقلید و رهبری معظم انقلاب است، توطئه دشمن را خنثی کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، احد جمالی در جلسه نشست صمیمی معاون استاندار قم با دبیران سازمان های مردم نهاد و جوانان با موضوع ارتقا سطح مشارکت اجتماعی جوانان که در هتل پارسیا قم برگزار شد گفت: سازمان های مردم نهاد یک نهادهایی هستند که باید از آنها استفاده کرده و با بهره گیری از عقل جمعی در راستای بهره گیری از جوانان استفاده کنیم.

وی گفت: یکی از شاخه های توسعه یافتگی در جامعه، تعداد سازمان های مردم نهاد و نهادهای مدنی و اجتماعی آن جامعه است که باید همواره در این زمینه تلاش و در گسترش این نهادها بکوشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم تاکید کرد: دولت ها به تنهایی نمی توانند مشکلات جامعه را برطرف کنند و باید با بهره گیری از ظرفیت های مردمی در راستای رفع مشکلات گام بردارد که دولت در این راستا اقدامات ارزشمندی را انجام داده است.

جمالی گفت: سازمان های مردم نهاد در راستای موضوعات مختلف فعالیت می کنند که باید از ظرفیت آنها استفاده شود و سازمان ها در قم نسبت به خیلی از استان های دیگر پیشی دارند که این خصلت آزادگی مردم قم است.

وی با تاکید بر تقویت سازمان های مردم نهاد گفت: بسیاری از مشکلات اجتماعی و ناهنجاری های اجتماعی همانند طلاق و اعتیاد با فعال کردن این سازمان ها قابل رفع است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم به انتخابات در پیش رو اشاره کرد و گفت: دو انتخابات مهم شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری را در پیش داریم که حضور حداکثری و پرشور مردم باید رقم بخورد.

جمالی با اشاره به انتخابات شوراها گفت: این انتخابات مهم است و افرادی که انتخاب می شوند، سیاسی نیستند و بیشتر جنبه اجتماعی دارند و باید بتوانند با نگاه بلند در رفع مشکلات شهر و برنامه ریزی های شهری بکوشند.

وی افزود: در خصوص انتخابات ریاست جمهوری نیز با توجه به شرایط زمانی و مکانی باید با مشارکت پرشور که خواسته و مورد تاکید مراجع عظام تقلید و رهبری معظم انقلاب است، توطئه دشمن را خنثی کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز