سرمربی صبای قم:

با توکل بر خدا و تلاش بازیکنان از بازی با استقلال ۳ امتیاز می‌گیریم

۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۱:۵۹:۴۱
کد خبر: ۵۵۳۵۴۲
با توکل بر خدا و تلاش بازیکنان از بازی با استقلال ۳ امتیاز می‌گیریم
سرمربی تیم فوتبال صبای قم حفظ این تیم در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را به بردن استقلال خوزستان و کسب سه امتیاز این دیدار مرتبط دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، عبدالصمد مرفاوی در نشست خبری پیش از مصاف تیمش با استقلال خوزستان از هفته پایانی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌‌های کشور، اظهار کرد: هدف ما این است که در بازی عصر فردا برابر حریف خود که تیم شناخته  شده‌ای هست یک بازی خوب ارائه کنیم.

وی ادامه داد: همه می‌دانند که بازی فردای ما با قهرمان دوره قبل لیگ برتر است، تیمی که در این فصل نیز شرایط خوبی داشت و در لیگ قهرمانان آسیا نیز برابر حریفان قدرتمند خود نتایج قابل قبولی کسب کرده و حتی در بازی آخر خود برابر نماینده امارات به صعود امیدوار است.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم افزود: تیمی که در مقابل ما قرار می‌گیرد یک حریف کاملا قابل احترام است ولی این موضوع مهم است که ما اختیار خودمان را داریم و شرایط دست ما است، ما هیچ کاری به دیگر حریفان نداریم و اول با توکل بر خدا و در ادامه با همت و تلاش بازیکنان به دنبال سه امتیاز هستیم.

وی خاطرنشان کرد: حفظ صبای قم در لیگ برتر به نتیجه این دیدار و کسب سه امتیاز بستگی دارد و خوشبختانه ما از نظر روحی و روانی برای این دیدار بهترین شرایط را داریم، بازیکنان به خوبی می‌دانند که بازی عصر فردا حساسیت بالایی دارد و همه می‌خواهند با یک بازی حساب شده از این بازی سه امتیاز را بگیریم.

مرفاوی عنوان کرد: امیدوارم این اتفاق رخ بدهد و بتوانیم هواداران خود را شاد کنیم، ضمن اینکه در بازی با نفت تهران نیز آنها به خوبی در ورزشگاه ما را حمایت کردند و حس خوب آنها به بازیکنان ما منتقل شد و امیدوارم که عصر فردا نیز ما را تنها نگذارند و با حضور در ورزشگاه روحیه دو چندانی به تیم بدهند.

گفتنی است: تیم فوتبال صبای قم در هفته پایانی مسابقات شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور همزمان با سایر بازی‌ها از ساعت 18 عصر روز پنجشنبه 14 اردیبهشت ماه به قضاوت اشکان خورشیدی در ورزشگاه یادگار امام قم با استقلال خوزستان قهرمان فصل قبل دیدار می‌کند.

 

نظر شما