قدردانی وزیر بهداشت از تلاش های معاون دانشگاه علوم پزشکی قم

۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۴:۲۶:۰۸
کد خبر: ۵۵۴۴۲۹
قدردانی وزیر بهداشت از تلاش های معاون دانشگاه علوم پزشکی قم
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی از تلاش های معاون دانشگاه علوم پزشکی قم در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت قدردانی کرد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از  قم، در لوح تقدیر دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت خطاب به دکتر اکرمی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی قم آمده است:

توفیق خدمت خالصانه به مردم به ویژه خدمت برای ارتقا سطح سلامت هموطنان از نعمت های الهی است که همه باید قدردان آن باشیم، خوش بر احوال آنان که لطف پروردگار شامل حال شان شد و در این مسیر گام برداشتند.

تحقق تحول نظام سلامت در دولت یازدهم نیز مدیون تلاش مدیران و متخصصانی همچون جنابعالی است که دانش و تخصص خویش را در راه خدمتگزاری و اعتلای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور به کار گرفتید.

بر خود لازم می دانم به پاس زحمات و کوشش بی دریغ تان در دوران تصدی مسئولیت معاونت توسعه مدیریت و منابع که همزمان با اجرای طرح تحول نظام سلامت و نیازمند تلاشی خستگی ناپذیر بوده است، از جنابعالی قدردانی کنم.

امیدوارم خداوند منان، توفیق روز افزون و سعادت خدمت بیشتر به مردم شریف ایران را نصیبتان گرداند.

دکتر سید حسن هاشمی

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی

همچنین در لوح های جداگانه ای از سوی دکتر صدرالسادات معاون توسعه و منابع وزارت بهداشت، خطاب به دکتر ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از خدمات دکتر اکرمی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم به دلیل کسب رتبه پویا در ارزیابی های سال 95 قدردانی شد.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز