استاندار قم:

تولید در حال حرکت به سمت مطلوب شدن است

۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۰:۰۰:۴۸
کد خبر: ۵۵۶۳۴۹
تولید در حال حرکت به سمت مطلوب شدن است
استاندار قم گفت: همانطور که مشکلات مالیاتی واحدهای تولیدی را با پیگیری‌های مستمر رفع کردیم باید هماهنگی‌های لازم انجام شود تا بانک‌ها نیز در صورت دریافت اقساط خود در حد امکان جریمه‌ها را تخفیف دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی در دیدار با جمعی از فعالان بخش خصوصی که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با بیان اینکه شرایط تولید در حال حرکت به سمت مطلوب شدن است، اظهار کرد: بانک‌ها باید با نگاه‌های مثبت حمایت بیشتری از واحدهای تولیدی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 19.5 درصد مصرف برق صنعتی کشور افزایش داشته است، تصریح کرد: این آمار نشان از رویکردی مثبت در عرصه صنعت است؛ بانک‌ها در سطح کشور حامی صنعت و واحدهای تولیدی هستند و واحدها نیز فقط می‌توانند به بانک‌ها تکیه داشته باشند به همین علت بانک‌ها باید با نگاه لزوم مشارکت در امر مقدس اقتصاد مقاومتی که مبنی بر تولید و اشتغال است برای رفع مشکلات واحدها گام بردارند.

استاندار قم خاطرنشان کرد: بخشی از مشکلات واحدهای تولیدی با بانک‌هاست چرا که تسهیلاتی را دریافت کرده اما به علت‌های مختلف نتوانسته بازپرداخت خود را انجام دهند به همین علت بانک‌ها باید حمایت‌های خود را ادامه دهند تا واحدها به شرایط اولیه خود برگردند و بتوانند چرخه تولید را تقویت کنند.

وی با تاکید بر اینکه برجام گشایش‌های مطلوبی را در سطح کشور به دنبال داشته است، عنوان کرد: همانطور که مشکلات مالیاتی واحدهای تولیدی را با پیگیری‌های مستمر رفع کردیم باید هماهنگی‌های لازم انجام شود تا بانک‌ها نیز در صورت دریافت اقساط خود در حد امکان جریمه‌ها را تخفیف دهند.

صادقی به اهمیت برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت: بخش‌های مختلف استان باید در راستای برگزاری انتخابات مطلوب و موفق مشارکت‌های لازم را داشته باشند.

وی بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تاکید کرد و ادامه داد: نخبگان جامعه باید برای افزایش حضور مردم در انتخابات تلاش کنند تا اقتدار و قدرت نظام اسلامی بیشتر از گذشته شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز