آیت الله هادوی تهرانی:

نامزدهای انتخاباتی الگوی اسلامی رقابت انتخاباتی را به جهان عرضه کنند

۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۳:۳۳:۲۲
کد خبر: ۵۵۸۱۸۶
استاد برجسته حوزه علمیه قم گفت:همانگونه که مردم قهرمان ایران نمونه ای از حضور اسلام مدارانه و اخلاق محور را به جهانیان نشان خواهند داد، نامزدهای انتخاباتی و دست اندرکاران انتخابات الگوی اسلامی رقابت های انتخاباتی و مدیریت انتخابات را به جهان معاصر عرضه کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت الله هادوی تهرانی روز شنبه در پیامی خاطرنشان کرد: 29 اردیبهشت 1396، با حضور میلیونی مردم خداجوی ایران اسلامی، تجلّی گاه شکوه مردم سالاری دینی و بیعتی مجدد با آرمان های انقلاب اسلامی و رهبری خواهد بود.

وی ادامه داد: ایرانیان حق مدار با مشارکتی آگاهانه و انتخابی مدبّرانه به وظیفه سیاسی خود عمل خواهند کرد و مشمول عنایات مستمّر خاص الهی خواهند بود.

آیت الله هادوی تهرانی بیان داشت: مسئولان تمام همّ خود را به کار خواهند گرفت که ضمن تأمین امنیت همه جانبه انتخابات، از حق النّاس و آراء مردم صیانت کنند و در کمال دقت و امانت برگزیده‌ی اکثریت مردم را معرفی و زمینه خدمت را برای وی فراهم نمایند.

استاد برجسته حوزه علمیه م تصریح کرد: بی‌شک فرد منتخب، پس از طی مراحل قانونی، رئیس جمهور اسلامی همگان خواهد بود و تمام تلاش برای کمک به او در تحقق خواسته های مردم و وعده‌های انتخاباتی‌اش صورت خواهد گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز