مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خبر داد

انجام بیش از ۶ هزار عملیات آتش‌نشانی در سال ۵۹/۹۵ فوتی در حوادث آتش‌نشانی

۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۱:۵۰:۵۱
کد خبر: ۵۵۹۲۶۴
انجام بیش از ۶ هزار عملیات آتش‌نشانی در سال ۵۹/۹۵ فوتی در حوادث آتش‌نشانی
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با تاکید بر اینکه مجموع عملیات‌های انجام شده آتش‌نشانی در سال 95 بالغ بر 6 هزار و 277 مورد بوده است گفت: در این عملیات‌ها توسط نیروهای سازمان بیش از هزار و 580 نفر نجات پیدا کرده و 59 نفر نیز فوت کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، عباس جعفری، با اشاره به آمار عملکرد عملیاتی سازمان آتش نشانی قم در سال 95 اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در سال 95 در بالغ بر 3 هزار و 778 حادثه و 2 هزار و 449 مورد اطفاء حریق عملیات انجام داده است.

وی با تاکید بر اینکه مجموع عملیات‌های انجام شده آتش‌نشانی در سال 95 بالغ بر 6 هزار و 277 مورد بوده است خاطرنشان کرد: در این عملیات‌ها توسط نیروهای سازمان بیش از هزار و 580 نفر نجات پیدا کردند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم مصدومان حوادث سال 95 را 626 نفر عنوان کرد و افزود: متاسفانه در حوادثی که در سال 95 در سطح شهر قم رخ داد 59 نفر فوت کردند.

وی انجام عملیات توسط 21 هزار و 374 نفر آتش‌نشانی در سال 95 را مورد توجه قرار داد و گفت: در سال 95 بیش از نیمی از توان عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در بازگشایی درب، محبوس شدن افراد، بازگشایی درب خودرو، قطع آژیر، مشاهده حیوانات موذی و وحشی، رهاسازی حیوانات، بازماندن شیر آب و آب افتادگی استفاده شد.

جعفری رعایت موارد ایمنی از سوی شهروندان را امری ضروری خواند و تصریح کرد: شهروندان با کمی دقت می‌توانند از به وجود آمدن حوادث در شهر جلوگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: هرچه اعزام خودروهای عملیاتی آتش نشانی از ایستگاه‌های سطح شهر کمتر صورت بگیرد قطعا مباحث اقتصاد مقاومتی و صرفه جویی در هزینه برای شهرداری است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به تجهیزات و امکانات اضافه شده به این سازمان در سال گذشته خاطرنشان کرد: تمام توان عملیاتی و تجهیزات سازمان در سال گذشته در اختیار مردم شهر برای جلوگیری از حوادث احتمالی بود و در این راستا توسعه خوبی در امکانات و تجهیزات برای دستیابی به استانداردها صورت گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز