علمی کردن امور شهرداری‌ها به درآمد پایدار می‌انجامد

۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۲:۱۱:۱۶
کد خبر: ۵۵۹۲۹۸
علمی کردن امور شهرداری‌ها به درآمد پایدار می‌انجامد
عضو فعلی شورای اسلامی شهر قم گفت: در حوزه مسکن تقاضای آن‌چنانی نیست، بنابراین باید به روش‌های مختلف مانند راه‌های علمی و دیگر مسائل که می‌تواند به توسعه شهرداری کمک کند پیش برویم تا به درآمد پایدار برسیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مصطفی ملایی در نشست خبری اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرموده بحث مشارکت مانند یک صندوق سرمایه‌گذاری برای نظام بوده که سود آن را نظام خواهد برد.

وی با اشاره به اینکه باید در بحث مشارکت به رأی مردم عمل کرد افزود: باید حساسیت در اثر رأی مردم بالا رود و از معتمدان در انتخاب کاندیدای شورای شهر استفاده شود تا بتوانیم فرد اصلح را انتخاب کنیم.

کاندیدای شورای اسلامی شهر قم بابیان شخصه‌های فرد اصلح عنوان کرد: پیگیری کار مردم، صبور بودن، دغدغه مند بودن در امور مردم، تخصص در زمینه‌های شهری، دنبال ساماندهی اموال خود نبودن، روحیه جهادی داشتن و استفاده کردن از تمام ظرفیت‌ها باید ازجمله شاخصه‌های یک کاندید باشد. سند راهبری یک سند راه است که باید استمرار پیدا کند، می‌توانیم با تجربیاتی که در اختیارداریم اهداف حداقلی را استمرار دهیم.

مولایی تصریح کرد: یکی از ظرفیت‌هایی که باید در شورای ادامه پیدا کند، بحث تقویت هم‌افزایی و همدلی است، باهم افزایی و همراهی بود که 700 میلیارد بدهی شهرداری کاهش پیدا کرد. ازجمله اهدافی که ما به دنبال آن هستیم این بوده که شورای شهر باید صاحب برنامه باشد، در واقع شورا باید سند برنامه و سیستم نظارتی داشته که بتواند در این امر تأثیرگذار باشد. نیاز است که ارتباط با مردم به‌صورت تشکیلاتی ایجادشده و به‌صورت ویژه دیده شود.

وی بابیان اینکه باید به‌سوی سرمایه‌گذاری پیش برویم، تصریح کرد: در حوزه مسکن تقاضای آن‌چنانی نیست بنابراین باید به روش‌های مختلف مانند راه‌های علمی و دیگر مسائل که می‌تواند به توسعه شهرداری کمک کند پیش برویم تا به درآمد پایدار برسیم.

 

نظر شما