اجرای فاز جدید ایمن‌سازی بوستان‌ها با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال

۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۱:۵۱:۴۴
کد خبر: ۵۶۱۰۷۷
اجرای فاز جدید ایمن‌سازی بوستان‌ها با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تاکید بر اینکه فاز جدید پروژه ایمن‌سازی پارک‌ها و بوستان‌های شهر قم با اعتبار بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال از ابتدای سال آغاز شده است، گفت: امیدواریم این فاز را بتوانیم در نیمه نخست سال تکمیل کرده و شاهد ایمنی کلیه بوستان‌های شهر باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، پیام جوادیان با تاکید بر اینکه فاز جدید پروژه ایمن‌سازی پارک‌ها و بوستان‌های شهر قم با اعتبار بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال از ابتدای سال آغاز شده است، اظهار کرد: امیدواریم این فاز را بتوانیم در نیمه نخست سال تکمیل کرده و شاهد ایمنی کلیه بوستان‌های شهر باشیم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به اینکه ۲۷۰ بوستان ناایمن در شهر قم وجود داشته که تا پایان سال ۹۵ بیش از ۱۹۰ مورد آنها به طور کامل ایمن و استاندارد شده است، بیان کرد: البته موارد خطرساز در بوستان‌ها به طور کلی صورت گرفته و شهروندان هیچ نگرانی در استفاده از بوستان‌ها نداشته باشند.

جوادیان تصریح کرد: این پروژه بسیار کلی است و تنها فاز ایمنی را شامل نمی‌شود و به همین خاطر در حال حاضر تمام بوستان‌ها ایمن هستند.

وی با بیان اینکه پروژه ایمن‌سازی بوستان‌ها شامل تاسیسات برقی، روشنایی، مکانیکی، زمین‌های بازی و ست‌های ورزشی می‌شود، خاطرنشان کرد: زمین‌های بازی کودکان در قالب پروژه‌ای جداگانه در حال اصلاح است که این کار با حضور بازرسان شرکت استاندارد بررسی شده و موارد عدم انطباق تایید شده و اقدامات لازم برای رفع مشکلات و جایگزین سازی صورت می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: تلاش ما این است که بتوانیم زمینه‌ای فراهم کنیم که خانواده‌ها با خیال راحت بتوانند در بوستان‌های حضور پیدا کرده و از فضای سبز و تفریحی آنها استفاده کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز