معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) خبر داد

فعال بودن موزه حرم حضرت معصومه(س) در شب‌های ماه رمضان

۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۲:۱۴:۳۲
کد خبر: ۵۶۲۲۱۲
فعال بودن موزه حرم حضرت معصومه(س) در شب‌های ماه رمضان
معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: موزه حرم حضرت معصومه(س) در شب‌های ماه رمضان برای بازدید مردم باز خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین صفر فلاحی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با اشاره به برنامه‌های فرهنگی حرم حضرت معصومه(س) در ماه رمضان اظهار کرد: در این ماه برنامه‌هایی طبق روال معمول همچون اقامه نماز جماعت و سخنرانی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: محفل‌های قرآنی امسال با رنگ و بویی دیگر در ماه رمضان در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود، برنامه پیام حرم هر روز در ماه رمضان پیش از نماز ظهر در این حرم برگزار خواهد شد، همچنین نماز جماعت ظهر و عصر در این ماه هر روز به امامت آیت‌الله سعیدی اقامه می‌شود.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: برنامه قرآنی ویژه نوجوانان در ماه رمضان هر روز عصرها در حرم کریمه اهل‌بیت(س) برگزار خواهد شد، همچنین برنامه شبانگاهی حرم حضرت معصومه(س) در این ماه از ساعت 22:30 آغاز می‌شود.

فلاحی با اشاره به نمایشگاه ربیع قرآن اظهار کرد: این نمایشگاه در ماه رمضان در حرم حضرت معصومه(س) برپاخواهد شد، یک سالن کتابخانه حرم حضرت معصومه(س) پس از افطار باز می‌شود تا افراد به مطالعه بپردازند. موزه حرم حضرت معصومه(س) نیز در شب‌های ماه رمضان برای بازدید مردم باز خواهد بود.

وی ادامه داد: ویژه برنامه وفات حضرت خدیجه(س) در ماه رمضان در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود. همچنین برنامه‌هایی را به مناسبت 14 و 15 خرداد در این حرم داریم و دوره‌های کوتاه مدت شخصیت شناسی طی سه تا پنج جلسه در ماه رمضان در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) در پایان خاطرنشان کرد: جلسات انس با قرآن را در ماه رمضان برای زائرین غیرایرانی در این حرم داریم، همچنین امیدواریم که طرح‌های برنامه ریزی شده در حرم حضرت معصومه(س) در ماه رمضان اجرا شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز