استاندار قم:

از حداکثر ظرفیت های دولتی برای برگزاری انتخابات سالم استفاده شد

۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۱:۳۴:۰۳
کد خبر: ۵۶۴۹۰۹
از حداکثر ظرفیت های دولتی برای برگزاری انتخابات سالم استفاده شد
استاندار قم با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات 29 اردیبهشت ماه امسال گفت: از حداکثر ظرفیت های دولتی برای برگزاری انتخابات سالم استفاده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی در جلسه شورای معاونان و مدیران استانداری قم طی سخنانی با اشاره به تلاش مسئولان در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: مدیران دستگاه های دولتی نقش مهمی در برگزاری انتخابات سالم و باشکوه داشتند.

وی با بیان این که بخشی از مطالب گفته شده در رابطه با دولت یازدهم منصفانه نبود، افزود: بعضی فعالیت ها مغایر با ارزش های مورد باور مردم ایران و خدشه به حقوق و اعتقادات مردم بود.

صادقی با اشاره به ضرورت بررسی آسیب های روند برگزاری انتخابات خاطرنشان کرد: دولت از حداکثر ظرفیت های موجود برای انتخابات پرشور استفاده کرد ، ولی به هر حال برخی مسائل موجب التهاب فضای اجرایی شد.

وی با بیان این که فارغ از نتیجه، به دنبال اجرای قانون و حفظ امانت داری بودیم افزود: اطمینان داریم که آنچه به عنوان نتیجه انتخابات اعلام شد بر اساس خواست مردم بود و تلاش کردیم تا هرگونه شبهه ای را در فضای تعامل برطرف نماییم.

صادقی در ادامه با اشاره به برگزاری جلسات اقتصاد مقاومتی و تجربیات 4 ساله دولت در این زمینه اظهار داشت: باید اشکالات کمتری را در راستای اجرای اهداف و برنامه ها در دوران پیش رو داشته باشیم.

استاندار قم با تاکید بر عملگرایی مدیران اجرایی و همگرایی با دولت خاطرنشان کرد: نگاه متفاوت مدیران هیچ اشکالی از نظر دولت نداشته است، ولی همراهی آنها با سیاست های کلان دولت همواره مورد تاکید بوده است.

وی همچنین استفاده از ظرفیت های گردشگری و رشد اشتغال با توجه به نیازهای بومی استان را ضروری دانست و گفت: مدیران اجرایی باید برای اجرای سیاست های اقتصادی با جدیت بیشتری تلاش نمایند.

نظر شما