به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی مرکز نور

نرم‌افزار مجموعه آثار آیت‌الله خرازی عرضه شد

۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۱:۴۰:۴۸
کد خبر: ۵۶۶۵۲۲
نرم‌افزار مجموعه آثار آیت‌الله خرازی عرضه شد
نرم‌افزار مجموعه آثار آیت‌الله سید محسن خرازی که شامل 15 عنوان از آثار این عالم بزرگ می‌شود به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور تدوین و عرضه شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، نرم‌افزار آثار آیت‌الله خرازی به صورت متنی و تصویری با زبان فارسی و عربی تدوین و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

این نرم‌افزار شامل متن 15 عنوان کتاب از آثار آیت‌الله سید محسن خرازی است که علاقه‌مندان با تهیه این نرم‌افزار می‌توانند به مباحث مهمی مانند اصول فقه، فقه و حدیث و کلام دسترسی داشته باشند.

کتاب‌های متنی که در این نرم‌افزار گنجانده شده شامل عمده الاصول،البحوث الهامه فی المکاسب المحرمه،خلاصه عمده الاصول،حاشیه جامع المدارک،تعلیقات علی آراء المحقق الخوئی،تعلیقه علی کفایه الاصول،حاشیه علی تعلیقات المحقق الاصفهانی، حاشیه مستمسک العروه الوثقی،سخنی پیرامون توسل وموازنه اسلامی بین دنیا و آخرت می‌شود.

کتاب‌های تصویری که در این نرم افزار در دسترس علاقمندان قرار گرفته است شامل الامر بالمعروف والنهی عن المنکر،ارث الزوجه من الرباع والاراضی،تحدید الکر بحسب الوزن والمساحه، جواهر الکلام (قسم من المکاسب منه) و شرح کتاب احیاء الموات من شرائع الاسلام می‌شود.

این نرم‌افزار قابلیت‌های ویژه‌ای مانند جست‌و جو به روش‌های گوناگون در الفاظ و عبارات متن و فهرست کتاب‌های برنامه، متن قرآن کریم به همراه ترجمه و امکان جست‌وجو در آیات، ارتباط واژگان متون برنامه با چند دوره لغت‌نامه و  امکان دسترسی به ریشه و مشتق کلمات را داراست. قابلیت‌های پژوهشی این نرم‌افزار شامل یادداشت‌برداری، ذخیره‌سازی، ویرایش و چاپ متن می‌شود.

این نرم‌افزار با موضوع آثار اندیشمندان و بزرگان، اصول فقه، فقه و احکام تولید شده و زبان واسط کاربری آن فارسی است که به همت مرکز تحقیقات علوم کامپیوتری نور تدوین و در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز