۲ کشته و ۱۱ مصدوم طی ۲ روز گذشته در قم

۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۰۲:۰۳:۰۰
کد خبر: ۵۶۸۷۲۱
۲ کشته و ۱۱ مصدوم طی ۲ روز گذشته در قم
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: طی 2 روز گذشته بر اثر تصادف های جداگانه، 2 تن کشته و 11 تن زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مهدی فراهانی با اشاره به حادثه تصادف در شب گذشته افزود: ساعت 23:45 دربلوار15خرداد برخورد موتورسیکلت با عابرپیاده منجربه فوت عابرپیاده شد و راکب وسرنشین موتورسیکلت نیز بشدت آسیب دیدند که با 2 دستگاه آمبولانس اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی ادامه داد: همچنین عصر روز گذشته در تصادف یک دستگاه کامیون خاور با یک دستگاه خودروی سواری پراید در محور سلفچگان - قم، یک تن خانم جان خود را از دست داد و چهار تن مصدوم شدند.

وی بیان داشت: با توجه به وخیم بودن حال 2 تن ازمجروحان علاوه برآمبولانس، بالگرد اورژانس نیزبه محل حادثه اعزام شد که سه مجروح این تصادف (2کودک و یک اقا)توسط اورژانس هوایی به بیمارستان شهید بهشتی منتقل و یک مجروح نیز توسط یک دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان قم منتقل شد.

فراهانی با اشاره به تصادف دیگر گفت: عصر روز گذشته بر اساس واژگونی سواری چهار تن در قلعه چم جاده قدیم اصفهان مصدوم شدند که به مراکز درمانی قم انتقال داده شدند.

وی اضافه کرد: ساعت 15:45عصر امروز برخوردشدید خودروی پژو با مانع(پایه پل مونوریل) در بلوار زائر منجربه آسیب شدید راننده خودرو شد.

وی با اشاره به حضور بموقع کارشناسان فوریتهای پزشکی قم گفت: جوان مصدوم پس ازرهاسازی توسط پرسنل اورژانس قم کمک های اولیه را دریافت کرد.

به گفته وی، مصدوم برای رسیدگی بیشتر به یکی از مراکز درمانی انتقال داده شد.

اجرای طرح منوریل قم از سال 1389 در بستر رودخانه قمرود قم آغاز شد که در مرحله نخست این طرح از پارک سوار شمالی قم تا مصلی قدس است.

در طول 6.8 کلیومتری مرحله نخست طرح منوریل قم، هشت ایستگاه از جمله ایستگاه پایانه، فرهنگیان، امام موسی صدر، پل رضوی، پل شهید رجایی، شهید مطهری، مطهر و مصلا در نظر گرفته شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز