استاندارقم:

اقدام های کور تروریستی پیوند بین مردم و نظام را مستحکم تر خواهد کرد

۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۱۴:۰۶:۴۶
کد خبر: ۵۶۹۵۷۹
اقدام های کور تروریستی پیوند بین مردم و نظام را مستحکم تر خواهد کرد
استاندار قم با صدور پیامی در خصوص حادثه تروریستی در تهران آورده است: اقدام های کور تروریستی نه تنها قادربه ایجاد خدشه در امنیت کشور نخواهد بود بلکه پیوند بین مردم و نظام را مستحکم تر خواهد ساخت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در پیام سید مهدی صادقی، آمده است: باز هم دستان پلید مشتی مزدور و معاندکور دل، مسبب جنایت ننگین دیگری علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد. 

پیام ادامه یافته است: دشمنان زبون ملت بزرگ ایران که تاب تحمل در برابر عزت، اقتدار، وحدت و صلح و آرامش کم نظیر این روزهای میهن عزیز اسلامی را ندارند و ناتوان ‌تر از همیشه، در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام مانده اند هنوز بر این گمانند که با توسل به حربه تهدید، ترور و خشونت، می توان قطار پیشرفت و تعالی روزافزون انقلاب اسلامی را متوقف کرد.

در این پیام اضافه شده است: اما زهی خیال باطل که این قبیل اقدام های کور تروریستی نه تنها قادر به ایجاد خدشه در امنیت کشور نخواهد بود بلکه پیوند بین مردم و نظام را مستحکم تر و عزم و اراده آنان برای رسیدن به اهداف آرمانی خود و مبارزه بی امان با افراط گرایی و قطع کامل ریشه های سست جریان های مرتجع و منحرف یافته از دین را با اتحاد و همدلی و یکپارچگی بیشتر، راسخ و مصمم تر خواهد ساخت.

استاندار قم در این پیام، ضمن محکوم کردن این جنایت ددمنشانه، شهادت مظلومانه تعدادی از پرسنل اداری و کادر حفاظت مجلس شورای اسلامی و شماری از هموطنان بی گناه و روزه دار کشورمان را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران و خانواده های معظم شهدای این حادثه ناگوار تبریک و تسلیت گفت.

صادقی با آرزوی صبر و بردباری برای خانواده های محترم داغدار و شفای عاجل برای مصدومان و مجرومان این اقدام تروریستی، ابراز امیدواری کرده است که روح بلند این شهیدان وارسته با ارواح طیبه ابرار و صالحین محشور شود.

نظر شما